söndag 25 november 2007

Bättra er

En liten parantes..
Varje person som jag känner som inte spelar pingis brukar jag visa SvBTFs hemsida för att få en spontan reaktion på design och utseende.

Alla och då menar jag all reagerar på att det är en skum bild på en lite tjej som inte ser ut att vara vassast i hallen.


Snälla gör något, ni skrämmer ju oss som älskar detta hur ska vi då locka till oss nya spelare med alla dessa små detaljer som jobbar emot oss.

Någon som tror att jag är i Vårdkasen om 5timmar och 20 minuter?

6 kommentarer:

Anonym sa...

revanschen kommer idag max!!!!!!!!!!!! kom igen nu

Anonym sa...

Hoppas att du inte bangar dagens tävling bara för att du råkade förlora mot en lovande tolvåring igår.

Var det inte betydligt bättre startfält idag?

Då kommer nog din spelstil bättre till sin rätt!!!

Lycka till

max sa...

jag bangade inte för förlusten, jag bangad för att pingisen var nedprioriterad för andra aktiviteter.

Anonym sa...

Som Norrtullledare måste jag tyvärr idag ge mycket ris mot mina klubbkamrater. Såväl Sebbe, Patrik som Max sket i det. Jag åkte dit och spelade trots att jag var sjuk... Tycker att om man är anmäld så spelar man.

Anonym sa...

Hur gick det för dig, Jocke?

Anonym sa...

stämmer....varför e tjejen där????
bra observerat!