onsdag 19 mars 2008

Enkla segrar

Halmstad och Eslöv vann bägge två väldigt komfortabelt sina matcher mot Gröstorp och Ärtemark.

Halmstad tappade endast en match och det var Hong som vann mot Dawei. Eslöv var än värre och vann utan matchförlust.

Nu kommer det att krävas en grym insats från såväl Ärtemark som Gröstorp om de ska kunna vända det här. De behöver dessutom ha lite flyt i uppställningarna nu fick bägge lagen sina svåraste matcher direkt. Ärtemark får skylla sig lite själva som sätter Kai som tvåa.

På fredag så är det nya matcher och då sänder pingistv från Bengtsfors och Ärtemark mot Eslöv. Sändningen idag var mycket bra även om jag tycker att det fanns mer att önska från reportagen före samt från kommentatorerna. Intervjuerna var väl inte helt klockrena de heller.

Men nu ska jag inte vara negativ för jag älskade att få se livepingis istället för att få förlita mig på sms-rapporter eller liveuppdateringarna. Fortsätt så!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni såg nåt! Jävla ,adsl!
Bor ute i bushen!

max sa...

du var bra sur på chatten. :)

Anonym sa...

Peter Nilssons komentarer va grymmast ahahahaha....

Anonym sa...

TV-van herre den där Herr Nilsson

Anonym sa...

Bra initiativ av pingis-tv. Perfekt bild. Synd att dom hade kameran på fel sida. Hade varit bättre att se publiken och inte tomma läktare. Byt kommentatorer till nästa match.

Anonym sa...

Jag menar förstås bra initiativ av SBTF.

Anonym sa...

Jag håller helt klart med Peter Nilsson i HBTK, det måste vara tråkigt att spela inför Sveriges sämsta hemmapublik.