måndag 31 mars 2008

Så sant

Hört idag under matchen mellan Ljungskile och Hammarby.

Kille 1- Fan, jag gillar ändå de där lagen från landsbygden.

Kille 2- Vad menar du?

Kille 1- Jo du vet.. alla sluter upp kring laget och det är fler personer på arenan än vad det är i samhället.

Kille 2- Ja, jag fattar vad du menar.

Kille 1- Ja, det är ju i ingen som kan tycka illa om byalagen från landet.

Max( lägger sig i) - Nej, det är sant. Det är därför att det är så kul för IFK Göteborg att de vann sm-guldet senast.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den var inte dålig !!!!

Anonym sa...

not

Anonym sa...

Blåvitt är ändå det enda svenska laget som folk känner till i Europa.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

Vilken dryyyg Stockholmare du är!!!

Anonym sa...

Anonym som tror att blåvitt är enda laget europa känner till måste vara halvkorkad.
Helsingborgs IF har väl gjort ganska bra ifrån sig?Det är enda laget från Sverige som håller utanför Sverige MVH Staerk

Anonym sa...

Max max max...Vi får väl se hur tabellen ser ut innan säsongen är över.. Tror jag såg två blivande aspiranter till seriesegern i går på Malmö Stadion..

Anonym sa...

Helsingborgs IF :) :)

Anonym sa...

Jag har svårt att förstå hur man kan sitta och diskutera nåt så fruktansvärt dåligt som allsvenskan.
titta på champions league. Att sen titta på allsvenskan är som att jämföra Elitloppet och ponnytrav.

max sa...

Jag gillar fotboll thats why.

Jag gillar att se personer jag känner lira pingis också och då spelar det liten roll om det är div 3 eller elitserien även om jag givetvis uppskattar bra pingis mer.