söndag 30 mars 2008

Ny blogg

Det finns nya bloggar som ploppar upp då och då om pingis och jag kollar in de flesta som jag hittar.

En av de senaste bloggarna är inte anonym och då är det intressant för mig då jag verkligen tröttnat på anonyma bloggar som bara skriver skit.

Nåja tillbaka till denna blogg. Den skrivs av Niklas "Snake" Rönningborn och handlar om honom och hans familj och då så ramlar det ju in en hel del pingis också då han är en elitseriespelare av rang.
För er som vill veta lite mer om Niklas och även få en elitseriespelares reflektioner på saker och ting så är det bara att titta in på hans blogg. http://ronningborn.blogspot.com/

Mina tips till Niklas är att inte ta illa för påhopp av anonyma och att byta färg på bloggen till grönt och vitt.

Lycka till med bloggandet Niklas!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Magoo plockar ner Henrik Olsson och Dawei; helt otroligt!

Grattis Magoo!

Anonym sa...

Boggan sponsrar att leva som en rönningborn...

Anonym sa...

Erik Blogger har redan lagt ned sin blogg, det var en kort comeback.

max sa...

knappast erik blogger som skrev den senaste wannabe-bloggen.

Anonym sa...

nej det var gabriel sveden

Anonym sa...

ja de va de säkert du din jävla lakritstomte

Niklas Rönningborn sa...

haha boggan, kul att du äntligen accepterar ditt nya smeknamn :D

Anonym sa...

har fått hora det så mycket så att jag själv böjrar kalla mig det!!! SICK