torsdag 27 mars 2008

Martin Persson slutar

Kanske inte alla som bryr sig men det är en av dagens största nyheter.

Martin som är ett stort Gröstorp-fan och denna säsong (kanske längre vad vet jag) representerat Ajax har bestämt sig för att sluta med pingis vid 29års ålder.

Martin tror att han slutar men så är egentligen inte fallet. Han tar bara ett uppehåll, en break, en paus, en vilostund. Sen så kommer han tillbaka.

Hur vet jag det?

Jo, för att om man som Martin åker 33mil tur och retur för att träna så tröttnar man så är det bara. Om Martin samtidigt orkar kolla in denna blogg och även maila mig upprört i diverse frågor (där jag gav honom medhåll) så visar han på ett så stort intresse att han snart är tillbaka.

Så till Martin önskar jag mer eller mindre bara en trevlig sommar och säger på återseende.

8 kommentarer:

Anonym sa...

nja, om du nu tror att det var martin som skrev innan så stämmer det inte, han har inte spelat i ale och han var inte med i halmstad :S , lika bra att du har bort hela inlägget :)

max sa...

ajax sorry

Anonym sa...

ta bort det där med halmstad med så är det mesta nog rätt ;) :P

max sa...

Nöjd?

Anledningen att jag trodde att det var så att det i sådant fall finns en annan martin Persson nere från Skåne som spelar pingis.. kan ju finnas en minimal chans/risk att jag har fel vilket vore HELT otroligt. :)

Anonym sa...

haha, ingen aning, vad jag vet finns det bara en men vad vet jag ;) tack för en mkt bra blogg :)

max sa...

Om det inte är samma så finns det minst två. Enkel logik. :)

Anonym sa...

Martin P vill bara krusas lite och ha uppmärksamhet!Kanske ha upp lönen lite?

Anonym sa...

Martin P kommer saknas om han inte fortsätter.Alltid lika trevlig,sportslig och en riktig kämpe. Hoppas han kommer på andra tankar.