tisdag 18 mars 2008

Träning idag

Har en rutten forehandplatta inför träningen idag.

Pallar inte att spela en gång till med den befintliga då den är helt död nu. Från en början så var den inte mycket bättre.

Kall
Svart
Hård
Ingen klick

Va fan, jag behöver ju allt som kan hjälpa mig att skyffla bollen över nät och då vill jag inte bli motarbetad av mitt eget material.

Hoppas att det kommer mycket folk idag. Just nu vet jag bara om att jag och Jocke ska ner förutom två gästspelare, eller snarare en gästspelare då den andre inte är riktigt 100%.

Kanske en bloggmatch mot Jocke kan pigga upp träningen lite.

5 kommentarer:

Anonym sa...

här är en annan grym film med mizutani. denna är sjukare än den förra speciellt sista bollen! lägg in den på bloggen.
http://www.youtube.com/watch?v=nwgwIJb9hHA

max sa...

Ny forehandplatta hjälpte föga. Förlorade mot Jocke efter att han spelat fenomenalt i skilje.

Anonym sa...

Jag provade med att ta en powernap innan träningen och det gjorde susen! :-)

//JÖ

max sa...

var det därför du var sen ditt as..

Nåja.. det kommer fler matcher.

Anonym sa...

Japp, men det var det värt! :-)