fredag 28 mars 2008

Återträff

Efter en lång vecka så väntar nu en miniträff med fem gamla kursare och det kommer att bli mycket trevligt.

Det brukar bli ganska så långa träffar då vi återuppliver gamla tentor och kollar vad vi kommer ihåg från skolbänken. Alla kommer att ta med sig en skolbok och sedan har vi läxförhör för att se vem som kommer ihåg mest. Efter det så väntar det gamla avsnitt av "Gäster med Gester" för att vi sedan avslutar kvällen sent (21.00) med högläsning ur utvald Jane Austen bok. Vilken kväll som väntar!

Berätta vad ni ska göra. Den som har den roligaste fredagskvällen vinner en blå freestyle!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Efter en sen "bortamatch" igår och jobb + fest imorgon ser fredagen ut som följer....

Fixa en optimal bland-cd där respondentens/mottagarens influenser/smak är Smiths, Nick Cave, Echo& The Bunnymen samt Depeche Mode....Detta arbete tarvar Hoegaarden Grand Crü, Bedarö Bitter och Single Malt Speyside.

Skärbo

Anonym sa...

Jag borde ha bra chans vinna den Blå...Precis slutfört en hel dags svettig inredning av nya lyan i Helsingborg tillsammans med kritisk mor med väninna.Tar en kall Skåne Guld Export, men inser snart att damerna ämnar se Lets Dance på tv:n.. Som idrottstokig gentleman och minoritet man är dunkar man på datorn och loggar in på kanalnio.se för att se streamad hockey FBK-LHC på nätet med inte allt för störande volym ;-) Skål alla Pingisvänner ! Heja Rögle !! .. ( not...)

Anonym sa...

familjen kommer på besök, jag tar en pizza :P sen ser vi lets dance tillsammans och avslutar kvällen med att dansa dansband med varandra.

Anonym sa...

Själv sitter man här med lite öl och snaps och kollar lets dance.Fins inget annat man kan göra.Brände mig totalt efter en underbar vecka i Hurghada.Kan inte röra mig en centimeter.Känns lite som jag är i hagen där jag inte rör mig mycket heller men där har man ju hyffsad känsla vilket man inte alltid har för hur många öl man kan stoppa i sig:)Trevlig kväll MVH Staerk

Anonym sa...

nu kommer ett viktigt inlägg från en av div 2:s sämsta spelare denna säsong. se nedan

Anonym sa...

stötte i dag på två pingisspelare, varav en på en fransk bar på scheelegatan(singel mästare i JSM) som i sin tur träffat max på restaurang Kungsholmen, senare träffade jag en före detta os mästare(tror jag) i singel på Patricia. VILKEN OTROLIGT SKÖN UTGÅNG!!!! utgång när den är som bäst i stockholm!

Anonym sa...

fråga till classe wallgren:
-vem är den svåraste motståndaren du vet som är sämre rankad än dig och som du förlorat mot med 3-1 i boråshallen i klass elit?

Anonym sa...

Hmm.Stefan Strandberg tror jag..

max sa...

Skärbos singelmalt står annars högt i kurs.

Hockey och flytt vinner man inte på, sorry classe.

Dansband i all ära Snake men du gör dig nog bättre i hagen.

Staerk vinner inget pris på sin solbränna men ett fint omnämnande förtjänar han för sin trevliga självironi.

Jamie förtjänar bara ondska för den där shotsen men grattis i efterskott i alla fall och hoppas att du gillade champagnen du fick tillbaka.

Alex D är nog vinnare med sitt sms till mig 03.45:

"Är det någon som är ute"?

Anonym sa...

Ja jäklar vad klockan gick fort. Jag måste haft kul:)

Har jag vunnit en blå freestyle nu? Det känns underbart. Då kanske jag gick plus på kvällen ändå.

Ingår kassettband?

max sa...

Jag har ett par gamla klassiker jag kan slänga med.. finns att hämta hemma hos mig.