söndag 30 mars 2008

Frågor

Har nu skickat iväg en förfrågan till Monica Erlandsson som är nominerad av valberedningen till ny styrelseledamot i SBTF.

Jag har främst bett henne att beskriva sig själv och vad hon hoppas på bidra med. Svar inom kort vore trevligt, eller hur?!

Jag vidare så har jag även skickat ett mail till Walter Rönmark där jag ställer några frågor till honom. Jag undrar om hans bakgrund, hans resultat som ordförande, vad som är på gång inom svensk pingis från SBTFs sida men även om hans visioner och vad som behövs för att förverkliga dessa. Hoppas som sagt på svar från dessa två inom kort.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra initiativ Max!
Ska bli väldigt intressant att höra Walters svar, om han svarar det vill säga.

max sa...

Fick förslaget av en av er och tyckte att det var bra.

Mer sådana tips.

Nu hoppas vi på svar.

Anonym sa...

En intervju med Förbundskaptenen Syrén skulle vara intressant.
Om du vill ha numret messar jag direkt.

max sa...

vad vill du att jag ska fråga honom då?

Anonym sa...

Hur han trivs i sin roll som förbundkapten? Hur samarbetet med förbundet fungerar? Hur han ser på svensk pingis framtid? Har tjejerna bra attityd till träning och tävling? Lite såna frågor tror jag kan intressera dina läsare, men du kommer säkert på fler intressanta frågor.

max sa...

maila mig hans mailadress så kommer det också.

Jag kanske skulle starta en intevjuserie på våra förbundskaptener.

Det gör vi!