tisdag 25 mars 2008

Frågeformulär

Skickade precis iväg ett frågeformulär till våra elitklubbar (superettan och elitserien) om hur de ser på elitserien och superettan i framtiden.

En anledning till varför jag gör detta är för att samarbetet och kommunikationen mellan dessa är påtalande dålig och därför kan behöva lite hjälp.

Ödmjuk som jag är så tog jag på mig att försöka genomföra denna undersökning för att sedan kunna lämna en rapport till dem och förbundet men givetvis ut till er hjärtat av pingissverige.

Jag satte deadline till 13/4 och jag hoppas att jag får in svar från dem alla det vore bra.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!!

Anonym sa...

va handlar frågorna om?!

Anonym sa...

Då är resultatet framme tills förbundsmötet!
Kan Du ge mig ett ex Max?

Anonym sa...

Blir det någon frågesport i April?

max sa...

Förhoppningen är att att ha ett ex klart till årsmötet.

Om inte en fullvärdig rapport så absolut en rapport med vissa basfakta.

Alla som vill ha ett ex kommer att kunna få det när rapporten är klar.

Den handlar främst om våra högsta serier och hur elitlagen ser på framtidens utformning av dessa och hur de bäst ska marknadsföras.

max sa...

Frågesport i april låter som en möjlighet.

Anonym sa...

Fast i ditt mail till klubbarna står det 13 maj...

max sa...

hmm.. 13/4 skulle det vara

max sa...

en liten miss.. men nu har jag mailat alla igen och påpekat min lilla fadäs.

Anonym sa...

Nu finns det ett konsultföretag som är lämpat till en hög andel av alla pingisspelare: http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2008/03/25/276168