måndag 16 mars 2009

Bloggar

Det finns några andra än jag som bloggar om pingis, vilka läser ni?

Mina som jag följer regelbundet:
Mariedals fans - skriver som det hörs om Mariedal

Sinkkos av Paula S - Skriver om livet som pingismänniska, domare och ung ledare.

Svenskelitpingisbloggar (allihopa) - Pingisglädje men vissa av bloggarna uppdateras för sällan

BrommaPontus av Pontus D - Skriver inte bara om pingis och med det tappar nörden i mig intresset lite grann

Tjejpingis - Skriver om tjejpingis som det hörs. Är inne och kollar då och då inte mer än så.

Sen finns det ett gäng som skriver om pingis till och där vissa är helt galna medan andra är lite mer sansade.

Men nu till era bloggar, gratis reklamchans för er alla nu.

8 kommentarer:

PaulaS sa...

Oj, ja det där kallar jag reklam. Får väl dock varna lite om att det dyker upp en del annat än pingis i min blogg också... Bara att klicka på etiketten pingis om ni vill slippa det andra tjafset ;)

litelettefter.blogspot.com och tellstroem.blogspot.com är två tjejer från Göteborg respektive Malmö som skriver mycket om pingis. De är ute en del på tävlingar så kanske kan vara kul för er att läsa om ni är från region väst eller syd! Båda två är även engagerade inom unga ledare.

Anonym sa...

www.maxtilt.blogspot.com väldigt intressant!

Anonym sa...

Idotvinden.blogspot.com

Mest pingis
Mycket Bob Dylan
Inte mycket annat

Anonym sa...

Den mest klockrena bloggen måste va om dom "föredetta" pingisspelarna. Skön blogg där killarna verkligen bjuder på sig själva. Värd att kolla in både en och två gånger!

http://daveandjay.bloggsida.se/

Anonym sa...

Haha max det blir mera pingis nu i veckan... direkt från Tunisien ;)

rikard sa...

Omtänksamt av den anonyme att göra reklam för min blogg (idiotvinden) men jag är rädd för att pingisen utgör max en fjärdedel av inläggen.

Däremot finns mina fina pingisfilmer där. De har fötts ur ett missnöje med alla slarvigt klippta pingisfilmer som tonsätts till intetsägande musik.

I mina filmer är musiken lika viktig som pingisen och målet är att skapa något mer än bara en samling ihopklippta bollar - ett tema, en story, ett djup. Jag är pingisfilmernas Ingemar Bergman, skulle man kunna säga. Enligt mig själv då.

Anonym sa...

Max, ta bort sågaren och hans blogglänk (även om den är fel) han sysslar ju med personangrepp som är klart anmälningsbart.

max sa...

borta..

Det finns en annan sådan blogg som heter jumboklick eller dylikt som jag inte heller länkar till.