onsdag 25 mars 2009

Så gick det, så går det

Jag har skrivit om semifinalerna på http://www.svenskelitpingis.se/ för den intresserade. Nedan finner ni mina speltips. Spela inte för pengar ni inte har råd att förlora.

Så tippade jag förra gången (röda är felaktiga tips):
Wang-Persson 1
Wang-Sun Jian 2
Dawei-Persson 1
Dawei-Sun Jian 1
Olsson-Sondell 1
Rönningborn-Nordberg 1
Rönningborn-Sondell 2

Fyra rätt av sju är inte bra.

Men det jag lirade var:
Sun Jian i en enkel mot Lille-Wang till 1.70
Rönningborn-Nordberg 1 i kombination Dawei-Persson en 1 till 3.00

Mina tips denna gång är:
Sun Jian-Wang 1
Sun Jian-Dawei 2
Persson-Wang 2
Persson-Dawei 2
Sondell-Olsson 1
Sondell-Rönningborn 1
Nordberg-Olsson 1
Nordberg-Rönningborn 2

Alltså 5-3 eller 5-2 till Söderhamn beroende på uppställning. Sondell avgör! (4-4 blir det ju såklart när jag räknar ihop det).

Jag rekommenderar följande lir:
Sun Jian mot Lille-Wang 1
1.50

Nordberg-Rönningborn 2
1.70

Persson-Dawei 2
1.45

För den försiktige så tycker jag att ni ska spela singlar men för den som vågar lite mer och vill ha lite odds så ger följande trippel 3,70.

Har jämfört dessa odds från http://www.golfnbet.com/ med http://www.bwin.com/ och golfnbet har bättre på alla dessa tre matcher.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har lirat:
Sondell mot ohlsson
Sondell mot rönningborn
Dawei mot persson i en trippel till 3.08 på bwin. men kan man spela på samma spelare i en trippel på golfnbet??
Har även satt 400:- på en sexling där:
sun ska vinna båda, rönningborn ta nordberg,sondell ta båda och dawei ta persson till 12.51 i odds:d

Anonym sa...

unibet har bättre

max sa...

Intressant att man kan lira samma spelare i två matcher.. det visste jag inte. Det får man inte på något annat bolag jag känner till...

12.51 ska jag också lägga in en liten slant på.. kanske tar bort sun mot Dawei även om han vann enkelt sist.

Anonym sa...

dawei är ett säkert kort mot jon

Anonym sa...

En sak som är positivt med bwin då :) Men väldigt dåliga odds idag tyvärr..

Anonym sa...

Hittade ingeting på unibet :O

Anonym sa...

Jon loosar båda och Sun vinner båda. 6,57 hos BWIN och har ni inte råd så betala med mastercard.

Anonym sa...

det blir 4-4 om de går som i ditt tips

Anonym sa...

är det uppvisningsmatch mellan solen och dawei? Någon på plats?

Anonym sa...

Bwin gjorde inget bra första intryck. Klockan är nu 12.10 och dom har fortfarande Wang Yin Zhou som segrare mot Sun Jian.