tisdag 31 mars 2009

Finalen!

Första matchen går i Eslöv på fredag och den ska jag inte se på plats men på de två nästkommande finalmatcherna är jag på plats.

På måndag så kommer jag att för första gången se Söderhamn spela pingis på hemmaplan. Ska bli väldigt kul att se och höra deras omtalade hemmapublik. Onsdagsmatchen är nere i Eslöv och det kan vara den sista matchen i finalserien men det vet vi ju inte ännu.

Mer om dessa matcher kommer senare i veckan. Dessutom kommer det lite inför de olika div 1 serierna. Jag kommer nog att fokusera på de trevliga killarna i Munkedal och Freddie Helgesson lite extra inför helgens matcher.

11 kommentarer:

Anonym sa...

skriv lite mer om karlstad-tävlingen max! :)

resultat, bilder, videos m.m.

max sa...

Det kommer mer om Karlstad.. kanske redan ikväll.

Anonym sa...

http://www.skanskan.se/article/20090330/SPORT/862681785/1057/*/BORDTENNIS/uppdrag-radda-ajax--kvar-i-division-1-serien

mm sa...

Kom nån timme innan matchens start ombytt å klar så ska ja visa var skåpet ska stå !

Anonym sa...

ska trumma sönder öronen på dej ;)

KOM IGEN SUIF! :D

Anonym sa...

Hej Max
Du är ju inblandad i SEK:s hemsida. Är den nedlagd, eller...?
Under Elitserien damer står det att Mälarenergi och Råå stod pall i sina inledande semifinaler idag. Är de inte framme vid andra finalmatchen snart, eller har jag missat något? Kanske något för tjejpingis att skriva om.

max sa...

Jag skriver bara min blogg där.. har inte koll på damernas elitserier så värst bra.

Anonym sa...

Kom igen SUIF

Anonym sa...

Heja Munkedal och Onsala där Freddie är tränare tillsammans med bl.a. Åke Grönlund och Anneli Ljungren (Johansson)

Anonym sa...

För den som vill läsa mer om Norrtulls klubbresa i Karlstad så har Stefan Laupa skrivit en gedigen resumé på NSKs hemsida.

//JÖ

Anonym sa...

Det är jag som är ansvarig för svenskelitpingis.se.
Jag beklagar att uppdateringen har varit dålig det sista. En datorcrash och full agenda har gjort att uppdateringen blivit lidande. Det är väldigt många bitar som ska på plats och ibland tvingas man prioritera bort en del. Jag är på jakt efter någon insatt person som vill skriva om dampingisen så är det någon som känner sig träffad är ni varmt välkomna att höra av er till mig så löser vi det!

Bästa hälsningar Andreas Ljones