fredag 13 mars 2009

Lång dag

Just hemkommen efter en lång dag. Stack 06.45 ner mot Jönköping för möte där hela dagen. Fick sedan skjuts till Borås och kvartsfinalen mellan Mariedal och Spårvägen. Sen var det snöstorm och en lång hemresa i förlorarbussen till Stockholm. Nu när jag skriver detta är hon 03.23 och man börjar bli något trött.

Mariedal vann en hård match med 5-1, kanske inte verkar så hård på segersiffrorna men det var den Små marginaler som avgör och denna gång hade Mariedal marginalerna med sig. Sett över mötena mot Spårvägen så kan man dock inte säga att det var små marginaler som avgjorde när de vann tre av tre möten när de hade ordinarie manskap.

En något längre matchrapport från den matchen kommer senare idag (fredag) men först måste jag nog sova en timmer eller så.

Grattis Mariedal och Söderhamn till semifinalplatserna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. inte för de hör till ämnet, men de slog mig just att Druggarna påminner om Johan Becker? Eller omvänt.. En blond Becker. Eller är jag ute o cyklar?

Anonym sa...

Vem är Johan Becker? En snygging har jag förstått men annars har jag ingen aning.

/Linda

max sa...

Henrik Drugge=Linda

Anonym sa...

Max - du säger att Henrik tycker att jag är snygg? Förstår du hur sjukt det är?

/Alex

Anonym sa...

Nej du är riktigt ful du. Linda måste prata om mig (eller mr Becker).

Anonym sa...

Ha, så jag är inte helt ute o cyklar då. Men visst är Mr Becker snygg.. Ibland.
Druggarna = Mr Becker x 2?
Kanske på sin fritid är med i melodifestivalen? =)

Linda: Becker är han som är med i Melodifestivalen, Higher låten. Den låten som blev omsusad med att vara plagiat.. Han var med i fame factory med.