söndag 22 mars 2009

LIVE

På denna länk kan ni hitta LIVE-sändningar från German Open. Start klockan 12.00.

Jag kollar givetvis in den.

Jag tippar Boll-Mizutani 4-1 eller 4-2 till Boll. De har möts tre gånger på Touren och alla mötena har slutat 4-o till Boll men Mizutani har växt sedan dess och kan säkert pressa tysken mer denna gång.

*

Samsonov mot Süss har även den en given segrare, Samsonov. Denna vitryss vars anseende hos mig fick en fläck efter OS är det till trots favorit mot denna tysk som jag inte riktigt gillar. Det är något hos Süss som är svårt och jobbigt. Det kan vara historierna jag har hört om honom som påverkar mig förvisso. Nåja, jag tror att Samsonov vinner 4-1.

27 kommentarer:

max sa...

Nu får jag bara upp en grön ruta, vad fan är det?

Anonym sa...

vilken historia??

max sa...

Süss är en ganska dryg rackare och inte speciellt omtyckt. Har jag hört, om det är sant vet jag inte men det jag har sett av honom tyder inte på något annat.

max sa...

4-1 till Boll. Nu dags för Samme mot Süss.

max sa...

1.20 på Samme, jag dunkar på den!

Anonym sa...

Hahahaha... ser jag rätt, vilket jag hoppas, så finns det cheerleaders i pingponghallen, fattar varför J-O valde lira i tyskland framför sverige!!!

Vi borde ju ha det, sverige har d goaste damerna i världen, kanske inte d slampigaste, men många e trevliga ändå!! haha

observera ANONYM!

Anonym sa...

BTW, and. Christian Suss.... Han ser ut som han dEN mobbade i that 70's show, som limmar på donna ett tag.... Så tesen ang. Suss e en fjant stämmer till 110% Vsv.

max sa...

2-0 till Samme..

suss får inte fastna i bh-bh han måste dra mer raka vägen och spela lite snabbare som han gjorde i första sets början.

max sa...

Lite kul att Rosskopf är coach till Suss.. anspelar på hårfärgen nu.

Anonym sa...

fick inte dissen mot suss va me?

Anonym sa...

hahahaha...

max sa...

ittf buggade lite där..

9-6 till samme blev 9-10 när han vann poängen, nu rättade de till det.

11-6 och 3-0

Anonym sa...

haha vad för historier har gjort suss dryg? kul att du ser hans hårfärg ;) 4-0 till samme nu

max sa...

8-3.. det är över nu.

Anonym sa...

Suss e skön, börjar inte lira tufft förrän han ligger under me 1-6.... Smart kille :)

max sa...

11-7 och 4-0

Samme mot Bolle i finalen.

Anonym sa...

när börjar finalen?

max sa...

14.45 ska den börja men de spelar nog klart damdubbelfinalen först.

Snart 2-0 i den..

max sa...

Jag tror på Boll 4-1!

Anonym sa...

max, mizutani spelade 2-4 mot boll i Qatar.

max sa...

2-0 till Boll

max sa...

nu när ja kollar det så gar du såklart rätt.. men på ittfs head-to-head stod inte den med..

max sa...

4-0 till Boll!

Anonym sa...

när kommer silly?

max sa...

ska jag starta en silly tråd ikväll?

Anonym sa...

ja gör det:P

Anonym sa...

ja det tycker jag :)