måndag 3 september 2007

Fy fan vad trist

Jag blir ju sämre och sämre för varje minut som går, detta går hand i hand med min brist på träning och talang.

Men allvarligt någon jävla måtta får det vara på eländet. I år så är det tänkt att jag ska spela i div IV.

Laget som jag spelar i består av en del gamla sköna killar som motionsspelar och det är väl trevligt men hur kul kommer det att vara en torsdagskväll i oktober i en kall källarlokal i Solna eller dylikt och spela pingis mot någon jävla sopa (observera att min motståndare kommer tycka likadant då jag också är en jävla sopa). Pingisen kommer att vara så usel att man får vara glad om bollen går mer än fyra gånger över nät i offensiva slag.

Pingis när den är som tråkigast är när man spelar mot någon som inte kan spela och man själv brister i att föra spelet. Ett sånt jävla petande att jag kommer att bli galen. Man har bara allt att förlora.

Antingen möter du en gubbe som spelar med något jävla skitgummi eller så servar han ur handen och ossar när han smashar in den på kanten för att han totalt brister i kunskap om hur man spelar pingis. Det kan också vara så att du får spela mot någon lovande liten knatte som kommer börja grina när du vinner två bollar i rad mot dem och att dem börjar tok-ossa så fort de loopar raka vägen och vinner en boll, när man sedan blockar in en av deras tama klick-loopar så skriker de att man har röta.

Fy fan vad jag redan har gjort det där, genom åren har man spöat så många knattar och fått så mycket skít från dem, sen så har man också fått stryk av en hel del av dem och det är ju inte eller någon merit.

Den här jävla säsongen kommer att bli en fest för denna anger management blogg.

Inga kommentarer: