tisdag 4 september 2007

Omröstningen igång

Nu är den nya omröstningen igång.

Jag har tagit mig friheten att sortera bort en del spelare av olika anledningar:
  1. Jag vet att de inte slår så hårt (Rogelm mfl).
  2. De har slutat spela för 100 år sedan och knappt någon vet vem dem är (Paviljong, Kozma mfl).
  3. Eller de som har varit för givna (Figge och Jensa).

Omröstningen pågår till och med måndag den 17/9 så passa på att utse vem som slår hårdast i Sverige. Fortsätt gärna motivera varför just er spelare ska vinna i kommentarsfältet till detta inlägg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nyqvist, eftersom han slår hårt med både bh och fh med rätt teknik utan att smasha..

max sa...

Bra motivering!

Själv så ligger min röst på killen med kinaplattor som slår igenom allt.

Men jag kommer nog ändra mig under tiden det finns ju så många.

Jamies spjut-loop är en annan favorit.

Jompas fh och bh levererar inte direkta några lösa skal

Anonym sa...

inte "Cider Larsson" för han kan inte ens kasta en frisbee längre än 5 meter. (i medvind)

Anonym sa...

..hörde förresten att "molle" blivit poker beroende och knappt bryr sig om sin pingis längre. Det sägs även att han är smått deprimerad. någon som kan bekräfta detta?

max sa...

Ska kolla upp det där med Molle.. det är ju ngn som måste veta det.

Anonym sa...

Okey... vem var det som sympatiröstade på Ankarcrona?

Kom igen lite seriositet va.

max sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.