torsdag 20 september 2007

Saknad?

Tillbaka hemma och direkt upp på nätet. Har varit i Tyskland, Düsseldorf närmare bestämt och försökt att sälja in Pascal Kindblad till Bundesliga 2.

Jag som hans självutnämnda agent har ju haft en hel påse med argument till varför man ska värva honom.
  • Han har Sveriges hårdaste forehand från backhandhörnet.
  • Han har material på backhand på ena sidan och lurar alla.
  • Han har två av varandra oberoende maffiaorganisationer bakom sig (det här kom ganska sent i förhandlingarna).
  • Han har mocksiner/mockaloafers och smyger bättre än de flesta.

Efter långa och digra förhandlingar så har jag det nu klart på andrabordet för Pascal om han bara hör av sig till mig så förmedlar jag kontakten mot en liten avgift, i och med att inget är skrivet så kan jag inte avslöja vilken klubb det gäller.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förstaligan måste det bli Max!!!
Zweite Bundeslige vilket jädra hån, fixa det eller vakna med ett hästhuvud i sängen.

max sa...

shit..

Det var det bästa jag kunde hitta på tre dagar men jag har en plats i Norrtull, nåja Vasastan div IV iaf.

Sedan verkar ju Skansen värva vad som helst nuförtiden så dem kanske jag skulle kontakta.

Anonym sa...

Du ska få ett förslag som du inte kan tacka nej till.

max sa...

Om jag inte ser din underskrift på det här kontraktet inom 10 sekunder så kommer jag att se din hjärna på det..

Anonym sa...

Bra, du har fått förslaget, blir väl iofs inte så mkt på kontraktet då?

max sa...

hehe.. nej det stämmer nog.