söndag 16 september 2007

notiser

Lukas Möller ossade mest, högst och värst och fick den del sura kommentarer om hur han agerade i hagen. "Helt galen och dum i huvudet" var bara en.

Kassakon är riktigt bra mot denna typ av motstånd, frågan är hur han är i en tuffare serie?

Rosvall kan vinna allt vilket vore coolt.

Patric Jönsson gillade inte hallen och det fick man veta efter varje missad loop eller efter att han missat en fisk.

Henke Nyqvist slår mycket hårdare än Kindblad.

Thomas Dahlström drog av hälsenan, stackarn. Har själv gjort det två ggr och det är ingen jävla picnic. Jag gick sammanlagt fyra månader i gips och sju månader på kryckor.

Bennborn tror att jag tycker att han är osportslig för att han komma tvåa i omröstningen, inside information säger att jag röstade på en kille vars förnamn börjar på samma bokstav som hans efternamn. Men Bennborn skriker en del och fuskservar med sin bh-serve det gör å andra sidan jag med så jag säger inget.

Wille Svedberg mygelservar när han har ryggen mot domaren, helt Ok, det ska jag också göra resten av säsongen.

Bladvändarna kostar mer än vad de smakar, avgå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Michael Märlin