torsdag 27 september 2007

Revidering tips superettan

Aaron ska lira i spanien, vilket innebär att Otto och Rasmussen lirar i förstauppställningen för Enig.

Det försvagar laget och gör att deras fjärdeman inte kommer att ta många matcher om inte Wranå lirar vilket han gjorde mycket sparsamt redan förra året.

Carlstad kan nog ta kvalplatsen före Enig som jag nu tror åker ut.

  1. Växjö
  2. ÄSK
  3. Askim
  4. Mariedal
  5. Hägersten
  6. Carlstad
  7. Enig
  8. Stratos

Vågar inte lova att detta är min sista justering men den sista är den som gäller inför helgen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ängby kommer inte ens vara nära på att komma 2a !

Anonym sa...

Rankade ju också Enig 7a, men det kan ju vart korkat, känslan e nog att Wranå spelar så mkt som det behövs för att dom ska hänga kvar.
Frågan e bara om det räcker deras första bord lär ju ha ett snitt på ca1-3 skulle jag gissa.

max sa...

Ängby var grymt starka på våren. ÄSK Krossade bla Askim och Ärtemark.

Mitt tips är grundat på att Äpplet lirar.

Efter första sammandraget kommer man kunna se lite mer trender men det är en måste match direkt för Enig och Carlstad.

max sa...

Är grymt osäker just nu..

Askim kommer nog tvåa före ÄSK, Mariedal utmanar om topp tre.

Carlstad eller enig.. enig eller carrlstad. Kan inte bestämma mig, vem av dem gör stratos sällskap nedåt?

Anonym sa...

Max, känns som du närmar dig mitt tips mer o mer.

max sa...

du har dåligt inflytande på mig..