tisdag 25 september 2007

Ingen skräll

14-12 i skilje mot Öhman.

Viktigt..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Max, var ni ovänner efteråt????

max sa...

Nääh men jag höll på skicka racketen efter att ha tappat 5-0 i andra till 8-11.

Jag talade om för honom att detta var bloggmatchen på förhand. Om jag vinner så kommer den med och annars.. troligen inte. :)

Måste byta stomme, den här jävla materialsporten gör mig tokig.

Anonym sa...

Du har alltså bloggen enbart för att sätta press på dina motståndare.
Höll på att skicka racketn?????????
En smula fjolligt!!!!
Det enda rätta hade varit o kasta den stenhårt i väggen så man hade varit tvungen att sopa upp den efteråt.

Anonym sa...

Vi hade nog vårt bästa spel någonsin i denna match med stundom bollar av elitserieklass. Ankarcrona var t.ex. helt paralyserad av vårt spel. Men du glömde att nämna kvällens första match mot mig som jag vann med 4 och 6... :-)

max sa...

Ja fjollig har man nog blivit med åren, nu blev det bara hack i bordet.

Angående sätta press på mina motståndare så är det bara Öhman jag vill pressa.

Första matchen mot Öhman så var jag ju kallare än Hasse P. mot Nypan Nyqvist.

Anonym sa...

Nu kryper det fram, egentligen vann ju Öhman med 4-3 då, lika bra o knäcka stommen retroaktivt Max.

max sa...

Den matchen var bara uppvärmning.. Det är sista matchen som gäller och så blir det på tisdag också men då ska jag inte ens släppa set mot den där jäveln.

Anonym sa...

Jag är redo Max! Som du vet vann du nästan bara uteslutande på mina misstag i sista set och nästa tisdag ska jag sejfa och skitspela bort dig!
Pratade förresten med Jamie ikväll och han satsar nu på en karriär som racketlonspelare...
Han erkänner att övergången till Skansen inte var det mest genomtänkta han gjort.. :-)

Anonym sa...

Jo, förresten, hellre är jag en jävel än ett argt lakritstroll... :-)

Anonym sa...

Den viktigaste frågan är ännu inte besvarad.
Nämligen: Hade Öhman på sig sitt nya matchställ? (troligtvis inte eftersom han inte var ett strå vassare)