fredag 21 september 2007

Nominerade bästa materialare

Just nu är dessa nominerade, någon kanske saknas som blivit nämnd men det gör jag för att undvika en kupp och se Jocke Öhman alternativt Pascal Kindblad som Sveriges bästa materialare.

Ingen kupp denna gång alltså, så här ser listan ut so far:
Henrik Rosvall
Fabian Åkerström
Classe Wallgren
Wang Qing
Thomas Bennbron
Lukas Möller
Göran Skogsberg
Erik "Ernst Antonsson" (vem är det?)
Gustaf Ericson
Simon Linderoth
Hasse Pettersson
Fredrik Nilsson
Erik Zetterström
Jens Jacobsson
Mattias Karlsson
Tomas Norberg
Magnus Olofsson (vem är det?)
Per-Erik Eriksson
Robert Svanberg


Angående frågan om sist när en materialare var med i landslaget så är det väl softspelare som Thorsell och Fallby (hade han soft förresten?).

Nominera på nu, sista nomineringsdagen imorgon.

27 kommentarer:

Anonym sa...

30% av spelarna har Lyckeby som moderklubb, o du vet nog resultatet av det Max.
Precis Fabian vinner!

Anonym sa...

Vart inte både Rosvall o Fabian i landslaget efter Thorsell och Fallby????

max sa...

"Riktiga landslaget" tänkte jag på.. de har väl aldrig varit i närheten av en em-trupp eller dylikt?

Men annars så är de ju såklart landslagsmän.

max sa...

Fabian vinner om han får flest röster och det kommer kännas helt OK för min del, han ligger nära tillhands att få min röst.

Vi får se helt enkelt.

Anonym sa...

Max nu får du gå o kamma dig, i så fall kan du inte säga att Thorsell eller Fallby heller har varit i landslaget.
Rosvall har ju faktiskt vart världsrankad bland dom 120.

max sa...

Thorsell och Fallby var väl med i em-truppen för en massa år sedan? Minns dem från någon gammal affisch..

Jag blir gärna rättad men jag utger mig inte att vara ett lexikon gällande pingis.

Någon som har koll på detta?

Anonym sa...

jag som var helt säker på att du hade affischen med Thorsell o Fallby på väggen hemma.

max sa...

Fallby har iaf lirat både em och vm på seniornivå.

Anonym sa...

Jag ger mig Max, ursäkta min okunskap.

max sa...

kammad och klar..

Anonym sa...

Men med tanke på landslaget vi hade på den tiden måste Fallby sugit bra för att komma med eller var det 20 mannatrupp då?

Anonym sa...

hade han inte dubbel soft?

Anonym sa...

fredrik nilsson,

Anonym sa...

erik zetterström

Anonym sa...

jens jacobsson

Anonym sa...

Mattias Karlsson, klockrent spel med soft på forehand.

Anonym sa...

En annan elegant deff som är glömd är Tomas Norberg. Varför är inte han nominerad? Tror också att han har varit på landslaget.

Anonym sa...

Magnus Olofsson

Anonym sa...

Claes Furustig är ju ganska vass

Anonym sa...

din morsa är óckså bra

Anonym sa...

din morsa är óckså bra

Anonym sa...

Per-erik från orminge måste vara ett starkt allternativ.

Anonym sa...

Furustig borde istället vara nominerad om man ska rösta fram mest muppiga överbladvändare...

Anonym sa...

Var är svanis?
tycker han borde vara nominerad, är ju en gedigen materialspelare som även har lite feeling i slagen!!

Anonym sa...

Wallgren får min röst.

Anonym sa...

svanberg är ju lätt bäst!

Anonym sa...

anders bylund?...var väll på gång i landslaget?