onsdag 12 september 2007

Stängd träning

Tydligen så har ledningen för NSK beslutat att stänga träningarna för allmänheten veckan innan säsongens första sammandrag. Som tur i lyckades jag smita in på träningen och ta del av det höga tempot och den glada stämningen. Jag blev dock fråntagen min kamera så att jag inte skulle sprida någon information kring dubbelträningen eller vilken serveträning som pågick.

Det spelades stundtals riktigt bra pingis och framförallt Östermalmarna ser grymma ut det blir inte lätt att möta dem i helgen kan jag lova.
En anledning till varför jag inte fick ta med mig kameran in kan ju vara följande:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Övades det på serven "svärdet", dvs när man hugger bollen direkt ur handen utan uppkast? Jönsson är rätt bra på den...

max sa...

Med risk för att bli portad så var det en hel del orena servar på träningen..

Anonym sa...

Är man snygg...får man serva hur man vill tycker jag