söndag 25 maj 2008

En vecka med förbud.

Vi har haft en vecka med förbud mot öppna och anonyma kommentarer.

Jag tycker att det är lite trist men samtidigt så kanske det är nödvändigt.

Jag har nu fått in svar från utredningen på min anmälan som jag gjorde mot de kommentarer jag tyckte föll ur ramen. De IP-numrerna är nu under uppsikt och ett par av dem kan leda till anmälan. Jag håller inte dessa under uppsikt personligen utan det kommer att regelbundet stämmas av vid inlägg på denna sida.

Andra inlägg av samma karaktär kommer också att granskas då denna sidan är satt under under övervakning. Jag ska också påminna er om att jag kan ändra detta med ett knapptryck så er vilja är min lag så länge som det sköts.

Jag funderar därför att öppna upp kommentarsfunktionen igen men jag vill veta vad ni tycker om det.

Vi tar en omröstning på det.

5 kommentarer:

pierre(backhand)lönn sa...

tycker det e dax o berätta vilka det e som skriver massa skit om andra här:) istället för o diskutera om du ska ha som förut!
den som skriver massa skit måste ju tåla o åka dit o stå för det! ja skulle betala bra mkt pengar för o veta det speciellt dom som skrivit skit om mig:) som vanligt står ja för det tycker med mitt namn! om du inte avslöjar vilka det är e det ju ingen ide o ha en diskution o låta dom fortsätta?

pierre(backhand)lönn sa...

ja vet att alla fegisar röstar på det gamla systemet o det kommer vinna så hela grejen att rösta blir ju lite larvigt!

max sa...

Eftersom jag tillåtit anonyma kommentarer så tänker jag inte hänga ut någon, än.

Jag kan alltid ändra tillbaka om det inte sköts.

thanigga sa...

om du kan sätta dit dem som skriver en massa skit, så borde du återgå till det gamla systemet.. varit väldigt få kommentarer på slutet vilket är synd då detta oftast kan leda till bra och roliga diskussinoer

sankan sa...

Testa igen om det funkar och ha det öppet. Annars får du köra som du har det nu.