onsdag 7 maj 2008

Gissa staden


En svår bild..

17 kommentarer:

Anonym sa...

Eslöv

max sa...

Nope

Anonym sa...

Malmö?

max sa...

Vi tog inte den närmaste vägen.. En ledtråd.

Anonym sa...

varberg? /p

Anonym sa...

Ha det så kul och hälsa min arbetskamrat Jens

/HasseDeff

Anonym sa...

det är inget hav utanför Eslöv lilla du, hur är det med geografin :) ?

Anonym sa...

gbg ?

Anonym sa...

Med risk för att göra bort mig så ser det ut som Kalmar slott i bakgrunden.
Så Kalmar är min gissning

/HasseDeff

Anonym sa...

Gdynia, Polen??

Anonym sa...

Miami

Anonym sa...

solna? ;)

Anonym sa...

karlskrona?:P

max sa...

Kalmar är rätt. Bra Hasse!

max sa...

Kalmar är rätt. Bra Hasse!

Anonym sa...

afganistan

robban

Anonym sa...

va faan max.. har hört från en säker källa att du anklagar mig för för en massa..
jag kan inte ro för att det säljs doping mm via din blogg...tycker inte du ska anklaga mig så här..jag blir ju ledsen då:-(
bara för att du inte har koll på alla som skriver kommentarer ska du inte anklaga mig för det!!!!!!

va e det för fel på åzzzznor??

robban