måndag 19 maj 2008

Brasved

Mitt behov av en anger management kurs var mycket tydligt i torsdags då min stomme blev brasved efter en mindre lyckad tillställning.

Anledningen var att jag testade att spela med korta nabbar på backhand och jag hade milt sagt grava problem med tekniken.

Nu väntar en testperiod för mig med soft för att se om jag kan hantera det annars blir det tillbaka till alldeles för mjuka plattor igen.

Gissa vilket soft jag spelar med och vinn min gamla slitna mambo-platta.

21 kommentarer:

Marko sa...

Ja tror du lira med yasaka t version orginal som ja och mandel har!

MaLinCarbon sa...

ja tror me på Yasaka Original T-Version..verkar ju funka för Mattias K iaf

Teacher sa...

Jag tror Max kör kinesiskt.Kan det stämma ?

felskruv sa...

orginal t version från yasaka fabriken i tranås

max sa...

Marko,
maila mig din adress så kommer en sliten mambo med posten.

Eftersom det är du så kommer jag även att signera den!!!!

Grattis!

felskruv sa...

skrällllllllllllllllllll ja visste ju det ...ja vill också ha en signerad platta av MIN IDOL MAX

max sa...

du kan få min forehandplatta när den ska bytas om någon vecka..

Deffdödaren sa...

yasaka har ingen fabrik i tranås däremot gör woodhouse en del stommar där åt bla yasaka

Marko sa...

HAHAHAHAHA JA VANN!!!! FAN VA NICE ! Max undrar om ja kan få en a lags tröja av er där det står M.Ansbro på är beredd att betala max 150 kr för den!

Marko sa...

felskruv är gabriel sveden så att pingis sverige vet :)

felskruv sa...

men jag vill ju ha bh plattan :( har hört att du har en ruggig bh max

max sa...

hehe.. ruggig var ordet.

Min bh-platta går dock till Marko.

max sa...

Förresten Marko..

Vi har inte namnet på våra tröjor. De är inte så vi rullar.

felskruv sa...

va häänder.... jag vill ha din bh platta....vi byter min mot dig??jag har ändå tulpe power

k sa...

jag har lirat med original T på bh ett år max å tycker det är ganska likt ett vanligt backside (lite mindre skruv bara)
fördelarna med det är som sagt att man blir mindre skruvkänslig å dessutom kan det bli lite rolig underskruv tillbaka när man blockar:)
nackdelarna är som jag ser det dels att det går ju inte å loopa nåt vidare med det och så får man inte tveka å stå å peta med det (börjar jag göra det så vet jag att jag kommer förlora) så jag tror jag ska testa å spela me vanligt gummi igen om jag nu fortsätter en säsong till...
men frågan är varför du börjat med det, trodde du var nöjd med din bh?

/k

Marko sa...

va rätt skoj när överdommarn titta på jimmy tays rack i ca 100000 minuter på JSM sen så orka nog han inte spela efter som han la mot emil redlig...

kånstigt att dem bara titta på bord 1 racks under hela tuneringen.

Även jävligt dåli stil att ta bort pontus johanssons rack i 16ondel mot carl åkerlind bara för ittf märket va borta på långnabbet dem hade gokänt det mot görman matchen och 4 matcher innan sen så kommer dem in i slutspele och tar bort det sjukt dålig stil! (sen fick han lira med mitt långnabb / kortnabb )


Jimmy tay fick ta martin lovens tulpe plattor som va hur gammla som helst tror ja :D

felskruv sa...

jag fick godkänt racket hela första dagen av 3 dommare... dagen efter hade jag inte gjort något me det då fick ja inte det...dom är dumma i huvudet

max sa...

K,
Jag har inte så bra bh-loop men hyfsat försvar och ett helt OK bh-tryck för att spela på min nivå.

Ett soft ger lite mer effekt om jag trycker och det blir lättare att få in skiten på bordet.

Man kan ju också loopa med det mot underpiff så jag tyckte att det var värt att testa.

Dessutom så tvingar det mig att vara mer aggressiv då jag inte kan fiska med det.

Ska testa i sommar och sen får vi se om det blir en tillbakagång.

Marko sa...

t version e sjukt svårt på BH går typ inte det e fjort för att ha på FH så sluta använd det waste of time!


testa nå annats soft som går att ha på BH!

max sa...

Varför är det så svårt på bh då?

k sa...

marko, nu tror jag iof det är ganska individuellt om man ska ha det på bh eller fh, jag skulle aldrig kunna spela med det på fh men det betyder ju inte att ingen kan göra det...