onsdag 7 maj 2008

Intervju med en förbundskapten

Nästa vecka så kommer jag att presentera en längre intervju med en av våra förbundskaptener.

Jag och kaptenen pratades vid en ganska lång stund igår och jag har precis skickat 21 frågor om dennes syn på ett antal områden. Publicerar denna i nästa vecka efter OS-kvalet.

Fram till dess så fokuserar jag på allt annat som vanligt men främst på budapest, kan lova att det kommer vara en hel del att berätta så missa inte den massiva mängden med händelser som kommer att levereras resten av veckan.

Avresa snart..

33 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen....avslöja vem av kaptenerna som svarar !!

Anonym sa...

din mamma svarar!

Anonym sa...

Det är helt klart Mattias Syren!

Anonym sa...

e mattisa syren din mamma el?

Anonym sa...

Har inte Mattias Syren slutat?

/HasseDeff

Anonym sa...

max e en åzzzzzzzzzna

Anonym sa...

va faan max.. har hört från en säker källa att du anklagar mig för för en massa..
jag kan inte ro för att det säljs doping mm via din blogg...tycker inte du ska anklaga mig så här..jag blir ju ledsen då:-(
bara för att du inte har koll på alla som skriver kommentarer ska du inte anklaga mig för det!!ok??

robban

Anonym sa...

det va arash som skrev att du e en åzzzna.. mvh robban

Anonym sa...

kolla bara ip adressen

Anonym sa...

Yes, och då finner han att det var du idiot! /en som vet

Anonym sa...

paolo wiklund e gravid

Anonym sa...

slyyyta arash..jag kan stå för mina inlägg

robban

Anonym sa...

max..respekterar din blogg...men jag står för det jag skrivit men det e många som skriver skit som du anklagar mig för!!

åzzzna e min upptäckt:-) det står jag för!!
robban

Anonym sa...

tyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt

Anonym sa...

Ledsen Max, har försökt men det går ju inte så bra som du kanske märker.

Arre

Anonym sa...

För helvete Robban skärp dig! Inser du inte hur mycket du svärtar ner ditt eget rykte med att larva dig som du gör.

Kör din egen mammahumor och åsnehumor på facebook istället eller till dem som uppskattar den.

Men snälla allvarligt, förstör inte detta forum, för det är snart nära!

Vi ses på lördag, och jag ska krossa dig om vi möts! :-)

//JÖ

Anonym sa...

arash boro boro

Anonym sa...

Bra skrivet Öhman!

Arre och Robban framstår närmast som Beavis och Butthead.

//P

Anonym sa...

Och du herr P framstår närmast som Janne Långben, den dumma snubben som ingen lägger märke till. Dra inte in mig i detta nu. Har inte skrivit nåt i detta inlägg förutom en kommentar som riktar sig enbart till Max. Å ta å skriv ut ditt hela namn så man ser vem du är. Skäms inte. Jag står för vem jag är. Tycker alla borde göra likadant.

Arre

Anonym sa...

Sjukt att det är OS-kval i bordtennis om ca 4½ h och det har varken skrivits något på aftonbladets hemsida om det eller kommit upp några bets. Märks att detta är en liten "sport". Finns till och med upplägg för dart och schack för folk som inte tycker att de sporterna ska gå in i kategorin "sport". (www.expekt.com alternativt www.bet365.se)

Arre

Anonym sa...

hahaha ta det lungt jocke ö....
pingisryktet e väl inte så viktigt men tycker du ska skriva ett inlägg till alla som skriver lite onödigt skit!!

å arash..stå för det du skriver din fegizzz...slyyta va annonym å påstå att du har bett mig sluta skriva..du skriver minst lika mycket..

jocke öhman..skulle det vara en tävling i bagdad å du va me skulle jag åka dit bara föra tt få krossa dig...
i så fall möts vi i klass 2..skiter i elit tänkte gymma lite innan så jag kan slå hårt och bli nominerad på bloggen hhaha

robban

Anonym sa...

hakonamatata

Anonym sa...

arach..på vilket sätt e det skillnad på peter å den där robban? backe nästa år?

marckoooooooo

Anonym sa...

Max skicka ip på den som fajkar mitt namn och gärna namn (:

Anonym sa...

fejkar*

Anonym sa...

De flesta läsarna på denna blogg är trötta på ditt fåneri, sluta upp nu snälla! Snälla Robert! Även Max ber dig!
För övrigt skulle du aldrig bli nominerad till hårdast slag. Kanske högst klick men aldrig hårdast slag =P

Arre

Anonym sa...

max..varje gång du pratat me arash ringer han upp mig å as garvar å berättar vad sagt å tycker det e as kul när du skriver kommentarer till oss..
tycker bara det e dåligt när han smörar i telefon mm

arash visade mig för övrigt din engelska blogg å ville sätta igång där..men han sa att det var ingen ide för man måste ha ett konto..så du vet...

robban

Anonym sa...

Robban, du är ju helt puckad. Ringer dig å säger vad Max har sagt för att du ska ta åt dig, inte för att du ska göra narr av han vilket du inte verkar fatta. Du tycks ju tydligen veta att han ringer dig varje gång, men inte svara för att du inte vågar prata med han själv. Jag skrattar åt de saker jag tycker är roliga bland dem du skriver typ som aftonbladet-artikeln om Crisan och Max.

Och angående engelska bloggen så sa jag att det inte var någon idé för dig att kolla in den för där kan du inte börja skriva massa skit anonymt!

Arre

Anonym sa...

största skitsnackaren du e!

due bara så feg att du inte kan stå för vad du säger..

robban

Arre sa...

här har du mig, med konto och allt, står absolut för vad jag säger. så vad är problemet nu???

jag sa åt dig att skriva om max istället för han kan ta kritik...finns många som inte kan det.

Anonym sa...

du snackar bara en massa skit..sluta va så falsk bara

Anonym sa...

robbans mamma är en pudding

Anonym sa...

max..vem e det som skrev inägget om min mamma??
jag vet att det inte e arash så ta reda på det e du snäll..så jag kan besöka dennes mamma nån natt!!
robban