onsdag 28 maj 2008

En ny rumän

Ärtemark fick inte över Cazacu men värvar då hans landsman Sorin Cioran.

Cioran är rankad som nummer 839 i världen att jämför med Cazacus ranking på 649. Med det så är Cioran 14e rumän på världsrankingen. Nu är ju inte världranking allt då det beror på om du spelat i landslag eller på pro tour, men den säger ju lite grann.

Tanken är att han ska spela på förstabordet men Ärtemark saknar fortfarande en fullständig trupp då de förlorat tre spelare men bara ersatt dem med två nya. De nya är Espen Rönneberg och ovan nämnda Cioran.

Rönneberg

Har Wang Qing något i bakfickan eller hur blir det för Ärtemark kommande säsong, för det här kommer absolut inte att räcka.

33 kommentarer:

Anonym sa...

Ärtemark, Mariedal, Rekord o Falken får jobba hårt i botten i år.

Anonym sa...

Gröstorp lär ligga lite illa till också, skotten tar inte många

Anonym sa...

Hmn, kanske, men dansken skadefri så vinner han desto mer. Varför tar inte skotten mer? har nogon koll på honom den senaste tiden?

Anonym sa...

Denna rumän känns så där att spela på förstabordet, fast ja ej hört eller sett honom

Anonym sa...

Äretmark får en riktigt bra kines enligt göran olausson i tidningen idag.

Anonym sa...

vad händer med gou kai? blir det eslöv för honom?

max sa...

Det blir eslöv eller spanien för Gou Kai.

max sa...

skotten har slagit ett par bra spelare som Dodean (ROM) och Janos (HUN) men han får svårt att nå jämn kvot på förstabordet även om han kommer att ställa till det för en del med sin serve.

Anonym sa...

Falkenberg blir nog bra och kan säkert ställa till det för de flesta lag, utom möjligen Eslöv...

Anonym sa...

Njaaa, Rumgay haller nog inte enda, Serven e inte "lika" bra langre!

Anonym sa...

vad kan man göra för att rädda kvar gröstorp efter nästa säsong? det finns ju inte direkt så många lokala talanger allt välja och vraka bland.. tar gröstorpsagan slut där eller vad? något måste göras :)

Anonym sa...

Peter Åskådare håller på att terra mig på facebook med meddelanden. Vem är killen egentligen??

//JÖ

max sa...

Blocka honom. Det har jag gjort.

Jag har anmält honom också för att han terrar mig med friend requests och meddelanden.

Anonym sa...

Haha, det måste vara den tyngaste åzznan som skådats. Ingen vet vem han är och ändå var alla kompisar med han. Till och med jag var hans vän utan att fatta riktigt varför.
Först var han värsta biffen. Nu ser han ut som en snubbe som precis har börjat på pingis å é typ 8år!
Max, varför låter du inte honom få provträna? Kolla vem det är bara. Säg en tid då du ändå kommer vara där så blir det ju bara kul om han dyker upp...

Arre

Anonym sa...

hahaha.. tack vare dig som polizzen har nått att göra. du anmälerju allt som rör sig hahah

inte för att det e olagligt att skicka medelanden å vänner skit.
hoppas du får skadestånd..

robban

Anonym sa...

max. jag kollade brottbalken nyss och kan inte hitta nån parragraf som styrker din anmälan mot hans om terroriserar dig haha

vet du vem det e förresten??

robban

max sa...

Jag anmälde honom inte till polisen.

Man kan på fb rapportera/anmäla personer som trakasserar, de kan då bli avstängda från fb.

Anonym sa...

så du kände dig trakkaserad?
killen kanske blev ledsen nu. eller får han tillbaka sitt konto me alla vännerna sen el?
han hade ju sjukt många. alla bara godkände honom som vänn haha

har hans agt vem han e eller?
som jag fattat det s¨verkar det va en pingislirare.

robban

Anonym sa...

Det måste vara någon Stockholmslirare som leker Borat.
Kan inte vara något annat.

//JÖ

Anonym sa...

borat hahah va får du allt ifrån öhman?
vet du vem det e jocke?
frågade en gång men han svarade aldrig.

robban

Anonym sa...

max, jag vet vem den där åskådare är.
e det nån belöning om man berättar det?

robban

Anonym sa...

Robban, jag frågade han du misstänkte och det var fel. Det var inte han :P Men skulle ändå inte sitta fel med nån prissumma på hans huvud så kan man börja researcha haha.

Arre

max sa...

Jag bryr mig inte om vem det är.

Anonym sa...

varför bryr du dig inte? du anmäler en snubbe som du TROR e falsk. hade du vart 100 måste du kunna säga vem det e!

kul att du känner sån tillhörighet med det svenska landslaget i pingis födda 89.

hörde att linne värvat en ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAA

Anonym sa...

AAAAAAAA

max sa...

Det är klart att han är falsk då han inte använder ett riktigt namn.

Dessutom anmälde jag honom för att han skickade en massa meddelande till mig som jag inte ville ha.

Och för din informations skull så bryr jag mig om svensk pingis och då är det våra ungdomar som är framtiden.

Men jag har inte klurat ut hur du fungerar Robban.

Du är här inne hela tiden och kommenterar men du säger att du inte bryr dig?

Du säger att du inte gillar pingis men du tävlar regelbundet?

Vad är din grej kan du förklara vad du får ut av att konstant skriva dumheter om folk och kalla folk för åsna?

Om du vill så kan du göra det här. Jag erbjuder dig annars ett helt inlägg där du kan basunera ut dina åsikter till pingissverige. Ta chansen att förklara vem du är och vad du står för. Jag kan tänka mig att det är en massa personer ute i etern som undrar vad du är för en person.

Men glöm inte att jag kommer kopiera det du skriver rakt av och klistra in så överväg ditt svar.

Ser fram emot ditt svar mycket mer än jag har gjort med något av dina andra inlägg.

Anonym sa...

jag lovar att det inom kort kommer ett långt inlägg. tävla kan va skoj men jag skiter i pingis annars.
att jag e inne på din blogg då och då beror på att jag har en data tillgänglig hela dagen och har ett väldigt soft jobb.

kul att du känner att pingissveriges ungdomar e din framtid:-)

Anonym sa...

en grej till. anklaga mig inte för att skriva dumheter +åzna. åzzzzzzna står jag för men publicera gärna det andra du menar men då ska du kunna bevisa att det e jag

max sa...

Ok,
Jag ska inte anklaga dig i onödan, det har du helt rätt i.

Men jag har aldrig sagt att svenska pingisungdomar är min framtid. Läs ordentligt.

Anonym sa...

ok, tack.
ett inlägg kommer ikväll..kom ihåg att du ska lägga upp det utan att ta bort det roliga:-)

max sa...

lite beroende på om du har några påhopp på personer i den.

Jag accepterar mycket men inte allt. Det kommer att komma en presentation av inlägget också.

Men eftersom jag gör detta för dig så räknar jag med att du är snäll och lugn sen, eller hur.

Anonym sa...

har inte skrivit några påhopp och kommer inte göra det!!

Anonym sa...

Gröstorp vinner iår! Måste bara tillägga max att detta visste jag för 2 månader sedan!