fredag 12 september 2008

Druker, den förträffllige

Den här bloggen får in en massa tips och allt hinner jag inte med att tipsa er om, ingen direkt selektivitet äger rum från min sida utan snarare så gör jag så som andan faller på.

Nu fick jag ett tips om en spelare som ligger rätt i tiden här på bloggen.

Michael Druker!

Han blev nyligen framröstad av er som den argaste pingisspelaren och han är mer känd som manus och pjäsförfattare. Han har även varit med i Strul och bara det är ju värt en hyllning.

Fick tips om ett inlägg på en annan blogg med ett inlägg om Druker, läs här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha han har faktiskt nyss klippt sig.

Anonym sa...

Ganska kul. När jag såg den här filmen för några veckor sedan blev jag, trots att jag vet att Drucker är manusförfattare, ganska förvånad över att se hans namn i eftertexterna.

Där sitter man i malmö och ser sveriges argaste pingisspelares namn i samband med en familje/kärleks/homofilm och märker att man, nästan högt, säger: NÄMEN det är ju Drucker!

Jaja, you should have been there...

/alex

Anonym sa...

Pro Viva Kvartfinaler klass 1 (vinnare i versaler)
GUSTAF E-T Pettersson
Bölenius-Rosenberg
Engberg-Restrepo
SINGH-Lasse M

/Håkan

Anonym sa...

Vilka åkte toppseedade spelarna i klass 1 proviva mot?

Någon som vet slutställningen, vann Sing?

Anonym sa...

http://www.vttl.be/flopen/Tabel%20heren.pdf

Två tyska juniorer i semi är väl lite överraskande.

Anonym sa...

Terstad ut mot TP
Hellman mot Rosenberg
Wernfeldt såg jag aldrig
Rindeström ut mot Bölenius

//Håkan