lördag 19 januari 2008

0-4

Jag bygger på min negativa svit mot Nosrat Safai. Idag vann han med 3-0 och jag var aldrig nära även om det var ganska jämna siffror.

Kvartsfinal i Klass 3 det är det man duger till numera. Kul för Nosse att han vann så fick jag en femteplats i spångapoolen på meritlistan. Den kommer gansla högt upp jag lovar. Äpplet var prisutdelare och för mig kändes det mycket bra, jag kände mig stolt över min femteplats, verkligen. Jo men verkligen, det är sant.



Det här blir en fin kväll med firande in på småtimmarna med sushi, vitt vin och sake! In i tåken gutter!

24 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du dyker upp imorgon o intervjuar aidin ostad/pierre

Anonym sa...

vem kom 2a?

Anonym sa...

resultat i stratos? elitresultat någon

Anonym sa...

Viktor Brodd segrare i Herrar Elit...more to come

Anonym sa...

14 spelare kom till start i Mölndal i HE.

http://www.svenskidrott.se/downloads/33006/docs/mbtk08_sl_hse.pdf

Toppseddade Peng Zing Warta gick till final med förlorade mot Mare Matt - klass 2 spelare från Mölndal som inte platsar i Mölndals div 1 gäng utan spelar i div 3!

Kalle Relfsson - i sin första tävling som elit och toppseddad förlorade första matchen mot Erik Tamm. Tamm la nästa match mot Matt
Sebastian Andersson la mot Tamm i första matchen.
Bloggare som var med var Drotz - men han åkte ut första matchen mot Jan Moleda

Svanslös tog vilohelg inför Veteran SM. Jobbet tog tid frpn en cupklass. Hade det varit pool och garanterat bra träning kanske beslutet varit annat!
Att en div 3 spelare och rankad 8 i Mölndal slår Linderot, Tamm och Zeng Ping är bra....

Visar att träning i Göteborg inte är så dålig. Matt, Zeng och Sebastian och Kvist är ofta sparring till pingisgymnasiet i Göteborg.

Dock var det på vippen att inte Elitspelare fick poäng.
Så är läget i väst!

Pelle Svennson - utan att varit i Mölndal denna dag - utan endast studerat arrangörens hemsida

Svanslös- Pelle S - värmde upp Gustav Nyhlen på morgonen under 45 minuter. Gustav - från Partille- vann sedan klass 2. Gustav är 2-4 i vårt div 3 gäng och Partille C!!
Flera meriterande vinster av Gustav!
http://www.svenskidrott.se/downloads/33006/docs/mbtk08_sl_hs2.pdf

Anonym sa...

ja, vi vill ha en intervju!

Anonym sa...

Klass 3 i Spånga
1Nosrat,2 Lennart Wang,3Pan Ming,4Michael Hübinette

H35
1Lönn ,2Hellgren,3Salim Chabo,4Kaj Wahlund

Anonym sa...

var tog tommy bergman vägen?

Anonym sa...

kul att juniorer vinner elitklasser. bra brodd.

Anonym sa...

grattis viktor en liten sensation:) hoppas nån orkar/kan lägga ut lite resultat/pierre

Anonym sa...

Bergman förlorade mot Lönn o Wahlund i poolen

Anonym sa...

att slå simon linderoth är ingen bragd .Men att slå Erik Tamm o Xing Peng var en stor skräll att han HE :S

Anonym sa...

Kan nån skriva resultatet från Stratos HE?

Anonym sa...

Kul att äpplet var förbi och delade ut priser. Måste vara stort, främst de yngre spelarna.

Äpplet är ett föredöme som tar sig tid med detta tycker jag.

Anonym sa...

Stratos poolen resultat:

1a brodd
2a tran
3a Ludwig Hedlund
6a Johan Lundström
7a Mats Källberg
Det är vad jag vet...
H/Tobbe

Anonym sa...

2 unga spelare i final i elit. det är inte lätt i den åldern. bra gjort brodd och tran. vem åkte mattias karlsson mot i elit?

Anonym sa...

Pallade inte....Skärbo

Anonym sa...

Resultat Spångapoolen HS
1 Kassakon 2 M Singh 3 Jamie L 4 John Nilsson 5 Gustaf E 6 Ottosson7Lönn 8Tobias H

max sa...

Riset slog Mandel, tydligen ganska enkelt i tre raka.

Anonym sa...

o riset torska mot tobias högund idag!

Anonym sa...

Nosse är stark, men sätt lite press på honom så blir han inte så kaxig.

Anonym sa...

Har nog aldrig varit med om att en förlorare varit så arg som Nosrat var idag när han förlorade mot mig. Han sade inget men blicken sade allt.....

Anonym sa...

Det förvånar mig inte, man kan ju lugnt påstå att din vinst var en av de största skrällarna i spångapoolen de senaste åren.

Anonym sa...

Nu ska vi inte överdriva, så bra är han inte.