onsdag 16 januari 2008

Träning med Solna

Ska försöka beskriva en träning med Solna men allt jag tänker på är Källberg mot Larsson..

Nåja, jag ger det ett försök.

10 man på plats på träningen inklusive undertecknad. Två A-lagsspelare från Solna men även representanter från Orminge och Södertälje.

Har ju problem med teknikenmen det är ju inget nytt så man får ju kämpa istället och försöka flotta in loopen med mjuka plattor.

Jag pressade Henke Drugge men han är för bra, hans backhand är grym även om den inte är i närheten så bra som Tobbe Bergmans för den är bäst i Sverige. Hursom så var jag med i tre set men sen hängde jag inte med längre. Efter det så gjorde jag rent hus men då ska jag villigterkänna att jag undvek södertälje och Orminge och brorsan till Henke.

Nåja en forehand ramlar in då och då och med lite fulteknik så ska jag nog kunna vinna ett set eller två på lördag i klass 3.

9 kommentarer:

Anonym sa...

södertälje? du menar tomas bennborn

max sa...

jajamensan

Anonym sa...

eeeeh..bäst bh i sverige?? naaaae

Anonym sa...

På återseende :-)/Skärbo

max sa...

Hoppas du är laddad skärbo.. tror att vi möts på lördag. I can feel in in the air tonight..

max sa...

Tobbe Bergman är en av de mest underskattade spelare som jag känner till.

Anonym sa...

omröstning om mest underskattade spelare max

Anonym sa...

lr överskattade/pierre

max sa...

Mest underskattad ska jag ha, drar igång den till helgen, bra förslag.