onsdag 16 januari 2008

Larsson får smaka

Fan vad jag gillar det här klippet!


15 kommentarer:

Anonym sa...

De där finns fan inte på världskartan

max sa...

jag kan inte blogga mera.. det är bara att lägga ner. Jag är chockad.

Anonym sa...

det där e väl inte larsson fan börjar ja bli gammal o blind?pierre

max sa...

Jorå det är Larsson

Anonym sa...

Ja Källberg har känsla......sjukt kul. vart var detta?

max sa...

Det ser ut att kunna vara i Tyresö men det är en chansning.

Anonym sa...

Det är fan det sjukaste jag har sett ever och jag har spelat pingis i över 25 år!!!

Anonym sa...

Det där kan ingen i hela världen göra om det lovar jag

max sa...

helt galet.. funderar på att lägga upp larssons historia om Mick och de andra bara som en tribut för att han fick denna boll emot sig. Det är nästan större att bli utsatt för den än att genomföra den.

Anonym sa...

När var det? Nyligen?

Anonym sa...

Källberg här, det var 2004 i maserhallen Borlänge div II som det hette då. Den är ganska skön om jag får säga det själv.

max sa...

Pratade precis med Larsson om det här klippet..

Han kommer iinte ihåg det. Han sa att det säger ju en hel del om källberg då man inte ens minns vilken av alla sjuka bollar det var han gjort mot en.

"Var det när han rullade med fel hand" osv osv

Han var chockad över Källbergs knutna näve och att han själv garvade, för det krävs något mycket speciellt tyckte han.

Anonym sa...

WOOOOOW, det där var helt sjukt!!!

Anonym sa...

Vilken Larsson?

max sa...

Andreas Larsson Ängby, närmare bestämt Råcksta Tigers. 79a.