torsdag 17 januari 2008

Ska det behöva vara såhär?

Mörkar min egen form inför helgen men min min uttalar anttingen två saker.

  1. Missnöjd som fan och ställer kanske inte upp.

  2. Sammanbiten och laddad och kommer inte att ge upp förrän jag blöder.

Vad tror ni?

Men det som jag tänkte på när jag skrev rubriken det är vad som händer på våra träningar, jag hörde att Holm hade glömt shortsen i elitserien idag och spelade i Bermuda-shorts men att se en kille i bar överkropp och en annan i linne är bara för mycket.



12 kommentarer:

Anonym sa...

O var kom Bermudashortsen ifrån, jag menar vem fan har med sig det mitt i vintern.

Anonym sa...

Om jag inte ser fel är det Mick Märlin sveriges skönaste pingisspelare som sätter en trend med linnet.

Anonym sa...

du ser sammanbiten ut

Anonym sa...

Bermudashortsen kunde kanske blivit en liten skröna. men så illa var det inte.
Holm spelade i de blå shorts som hörde till fjolårets matchställ.

Anonym sa...

Ryktet går att det ska anordnas en tävling med fria regler och stora prissummor. Kanske får vi se dessa matchställ då?

Anonym sa...

den blicken verkar säga "no fear"..
lite efterblivet med tanke på att det är några dagar kvar.!

max sa...

Berätta inte om Anger management cup redan..

max sa...

Jag har hört bermudashorts med långa ben och spräckliga färger och det kör jag på tills annat är bevisat

Det är som i Bolivia, bevisbördan ligger på den anklagade. Alltså måste det bevisas av Holm att det var så, jag har inga krav på mig. :)

Anonym sa...

Så melcher har börjat smygträna med Norrtull!?

Anonym sa...

Vadå. Är det mer än ett rykte?

Anonym sa...

Japp, han är less på djurgårn..

max sa...

Melcher är tränare i Norrtull och ses allt som oftast i en vältränad överkropp på norrtulls träningar.