tisdag 15 januari 2008

Träning

Lång träning idag med få deltagare som brukligt är efter sammandragshelg. Endast två spelare på plats som spelade sammandrag i helgen av sju deltagare på träningen.

Testar just nu Nimbus på forehand och det går inget vidare. Börjar misstänka att det är fel på min forehand och inte mina forehandplattot, kan det vara så?

Jag vet att min forehand är en sorglig historia som aldrig tar slut men snart måste jag hitta en platta som fungerar. Den här plattan får jobba med helgen ut men sen är det dags att byta eller så byter jag plattor till imorgon. Faaaan alla dessa beslut.

Sorry att jag tråkar ut er..

Tobbe Bergman var med på träningen och han visade sjukt fin form. Hans backhand måste vara en av de absolut bästa i landet just nu. Jag har sällan sett någon med så fina slag, en fröjd att se honom spela.

11 kommentarer:

Anonym sa...

ja gissar på håkan rogelm o patrik jönsson /pierre

Anonym sa...

almana sound max skönt som fan/pierre
ja ska spela herrar 35 på lördag i spånga du kan få testa ett par slag

max sa...

rogelm och crona.

Jag testar gärna om jag är där när du kommer dit.

Anonym sa...

ja tänkte dyka upp till niotiden! o kolla lite pingis ja börjar vid typ 11 nått men ja e i krokarna redan min gamla tjej bor ett stenkast från brännkyrka så ja åker ditt på fredagkväll! pierre

Anonym sa...

Dr neubauer superspecial är världens bästa fh platta!!!

max sa...

Bra!

Om du vågar så kan vi ju ta ett set eller så efter mitt poolspel, om jag är kvar efter det.

Anonym sa...

såklart ja vågar max syns där! måste kanske lägga in några träningspass i veckan för vinner du lär det stå här haha! pierre

max sa...

det är större chans att jag skriver om du vinner då det aldrig har hänt tidigare... :)

Anonym sa...

dåligt med info om Östermalms framfart i helgen.... Jocke kanske inte vill meddela nåt.....hahaha

Anonym sa...

MAx - Vad hände med Nittaku Hammond?

max sa...

Funderar på den ige henke.

Jag skrev det tidigare men vet int eom jag ska köpa den inför träningen idag då. Får ju i såfall två pass med den innan tävlingen i helgen.