fredag 18 januari 2008

Desto fler desto bättre

Det poppar ju upp nya bloggar då och då det vet alla som läser här. Så även inom vår lilla pingisvärld.

Den senaste jag sett var nedanstående och jag tänker i alla fall kolla in den så länge den uppdateras men det vet man ju av erfarenhet att det är det som är det stora problemet. Alla är ju inte lika skadade som jag själv och uppdaterar hela tiden. Jag vet inte vem som skriver den nya bloggen.

Kolla in och bestäm er själva vad ni tycker.

http://pingisrules.blogspot.com/

7 kommentarer:

Anonym sa...

naaae sådär va?

Anonym sa...

dålig sämst skit ja säg vad som helst den e inte bra, han kan ju lägga ner nu! Max blogg e bäst

max sa...

Var inte dumma nu, ge honom chansen.

Det kommer säkert saker som jag inte tar upp.

Anonym sa...

There can be only one!

Anonym sa...

njaaa..sådär känner jag..tror nog att det är ett litet försök att härma dig om jag ska vara ärlig.
Känns som det bara är statistik och en vilja att ha kommentarer.
Det blir lite roligare att läsa från någons synvinkel, jag stannar nog här tror jag.
Eftersom jag dessutom är så intresserad av div 1 östra som du är påläst på är det alltid skön läsning /Västerfan

max sa...

den ena bloggen behöver inte utseluta den andra.

Anonym sa...

"Ju ... desto ..."