tisdag 1 januari 2008

Nyårslöften

Har egentligen inga nyårslöften att avge men jag ska krysta fram ett par som har med pingis att göra. Dessa löften är kanske inte så svåra för alla men för mig så är det en del av sakerna som jag redan nu är mycket tveksam till om jag kommer att hålla.


  • Jag ska tävla minst två gånger i vår och två gånger i höst.
  • Jag ska träna några gånger mellan april och augusti.
  • Jag ska ska skriva snälla saker om Kävlinge minst en gång under året.
  • Jag ska börja spela med svarta plattor på forehand.
  • Jag ska fortsätta att limma.
  • Jag ska fortsätta skriva bloggen fram till sommaren, minst.
  • Jag ska oprovocerat bli varnad i en match.
  • Jag ska vid ett låta bli att bli varnad någon gång när det kokar över.


Kanske fyller på listan lite senare.. vad är era löften?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska aldrg mer seeda Pierre Lönn.

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

kul att folk blir griniga för man gnäller på hur reglerna e när det gäller andra då skiter man i det men när det gäller sig själv då blir folk griniga över seedningar hmm ja ska inte säga vilka ja menar för max vill inte ha påhopp här inne men ja har hört vilka som gnällt när ja klagat på en seedning men sen när dom inte e seedade då e det ett jävla liv! synd att det inte finns raka regler för tävlingar/pierre

Anonym sa...

Snälla Pierre. Ibland så seedar man efter poäng. Inte rättvist. Ibland så gör man en subjektiv bedömnning. Inte rättvist. Det sämsta är att man blandar dessa. Försök kämapa och vinn och lycka till. Till slut vinner för det mesta den bästa ändå.

Anonym sa...

Sjukt kuliga kommentarer

Anonym sa...

Jag ska vinna nästa bloggmatch...

max sa...

HAHAHA!!!

Jag tycker att det skulle vara:

Jag ska sluta ljuga.
/Öhman