fredag 3 oktober 2008

Em-tips

Sitter och kollar lite odds på em-matcher imorgon. Spela inte på detta bara för att jag säger det. Ni måste tänka lite själva också men vi kollar hur det gått imorgon OK?

Säkra:
Boll-Legout 1
1.10 (golfnbet)
Bra odds på en mycket säker match.

Samosonov- Sereda 1
1.10 (golfnbet)

Samsonov-Keinath 1
1.10 (golfnbet)

Jag tror:
Schlager-Gerell 1
1.30 (golfnbet)

Kreanga-Saive 1
1.70 (golfnbet)
Finfint odds

Schlager-Lundqvist 1
1.50 (golfnbet)

Chansningen:
Chen Weixing-Gerell 2
2.10 (golfnbet)

Maze-Janos 2
4.25 (bet365)

Blaszcyk-Karakasevic 1
2.30 (bet365)


http://www.golfnbet.com/ har fler högre odds på favoriterna enligt min åsikt men ofta lite lägre på skrällmatcherna. Jag lirar uteslutande säkra matcher om jag skulle lira vilket jag inte gör, eller?

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja Maze har ju inte imponerat direkt på sistone, men jag tror stenhårt på en etta. Lundqvist får panik, tokspelar och skräller. Jepp....

max sa...

Klart att maze är favorit, det är därför jag kallar det en skräll :)

Schlager nja.. han är svårslagen. Vi får se, jag har gärna fel.

Om vi ska vinna mot Österrike så får nog inte schlager ta två.

Anonym sa...

jo förstod det :) Är en bra skrällmatch att köra på dock, antingen stämmer allt eller inget för den där dansken verkar det som.

Vart ses matcherna bäst? Har fått nån länk där man kan streama, men tänkte om du känner till nåt bra?

max sa...

Inget bra tips på var man kan se.. ska lira själv idag så jag missar oavsett.

max sa...

Samsosnov vann sina
2/2

Schlager vann sina
4/4

Maze vann över Janos som väntat så min chansning gick inte hem.

Får vara nöjd med att sätta de säkra och de man tror på.

Hur gick det för er?