onsdag 15 oktober 2008

Skåne ToR

En dag i Skåne men jag bör hinna tillbaka till elitseriematchen mellan Rekord och Spåret.

Svårtippade matcher idag då man inte riktigt vet vilka som kommer med kineser eller inte.

Gröstorp-Warta 3-5
Jag tror inte att Stefan Nilsson spelar och det innebär att det blir stenhårt. Warta med sin kines ska kunna ta 4-0 däruppe. Oavgjort om Ohlsson slår Nilsson där nere.

Spåret-Rekord 5-3
Tuff match. Spåret har en bättre andrauppställning men detta kan bli hårt. Någon i varje lag måste kliva fram och ta ansvar. Äpplet fyller 47 år idag, GRATTIS!

Falkenberg-Söderhamn 4-4
Söderhamnskinesen har kommit och är bra men hur bra?

Halmstad-Mariedal 5-1
Lille Wang påplats och då blir det åka av. Jag tror inte på Mariedal den här gången heller, men jag har ju ofta fel när de gäller dom.

Eslöv-Ärtemark 5-1
Ingen kines vad jag vet men Eslöv är för starka oavsett.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Gröstorp-Warta 5-3
Jag tror Gavin tar sin första seger.

Spåret-Rekord 5-2
Spåret spelar bara mot Gao Wei.

Eslöv-Ärtemark 5-0
Inget snack, möjligen att Espen tar en match.

Falken-SUIF 3-5
SUIF går rent uppe, någon av Brodd/Sondell slår Rydén/Asmussen.

Halmstad-Mariedal 3-5
Wang tar sina, tror Mariedal fortsätter spöka.

max sa...

Nisse har fyra ett på jon, alla deras möten hcp avgjorts i skilje.

max sa...

Kommer stefan med för warta så vinner de lätt.

max sa...

Kommer stefan med för warta så vinner de lätt.

max sa...

Jon vs an säker etta. Månsson mot skotten säker etta. Snake mot oya, ormen är favorit. Ger fina 1.93 på golfnbet.

Anonym sa...

Guo Kai kommer i helgen till Eslöv

Anonym sa...

Finfina odds på golfnbet! Både på lagmatcherna och singlarna. 2.30 på Nisse mot Jon... Mycket bra med tanke på deras tidigare så jämna matcher! Kör hårt Nisse!

Anonym sa...

Mitt tipp:

Gröstorp- Warta= 2-5
Mikkel Hindersen tar sina sen tack o hej med gröstorp, warta kör över dom!.

Spåret- Rekord= 5-2
Gao Wei tar sina sen samma sak som i den första överkörning!.

Falken-Söderhamn= 3-5. En mycket intressant o jämn match tror jag på.
Sondell går 1-1 o brodd om han är med så är det 0-2. sen vinner söderhamns första bord sina matcher.

Halmen-Mariedal= 5-2. Tror på Kvicka tar faktiskt en mot Huang, sen vinner någon på mariedals andra borden en match, sen är det slut.Tror Henrik Olsson lägger en.

Eslöv-Ärtemark= 5-1. Espen vinner en mot Mattias Andersson. Sen kan det bli nån jämn match till på första bordet, sägs att Pan är tillbaka!.

Någon som tippar emot?

Tippad av: Överste Svinpäls

Anonym sa...

tjena max tack för en jättebra blogg men jag undrar hur bra den är. jag läste i tidningen att sverigeeliten av bloggare ligger på ca 150 000 unika läsare i veckan. hur många bsökare har du?
/pingisfan2

Anonym sa...

oj 180 000 såg jag nu, my bad
/pingisfan2

max sa...

Spåret har faktiskt en bättre förstauppställning också kanske jag ska tillägga.

max sa...

Cirka 7 000 unika i veckan

Sexa bland sportbloggar i sverige enligt bloggtoppen.

Anonym sa...

Här sitter jag och väntar på laguppställningarna så försvinner plötsligt möjligheten till spel på lagmatcherna

Anonym sa...

Laguppställningarna.nu ffs svenskbordtennis.com! Väldigt svårt att tippa när man inte får några laguppställningar! Hyffsat viktigt för utgången av en lagmatch i bordtennis.

Anonym sa...

Skit att man inte kommer loss ikväll till Spårets match samt att pingistv inte sänder den...

//JÖ

Anonym sa...

Så kul att det går bra för Mariedal, all verkar gå deras väg just nu :) Härligt nyförvärv och riktigt bra insatser av Oya, Översjö och Hampus

Anonym sa...

hoppas att dagens match blev en väckarklocka för Peter G i Gröstorp. Det går inte att ha Gavin Rumgay på förstabordet, inte ens på andrabordet. Hoppas att Gavin åker bort annars kommer publiken göra det, det är jag helt säker på...

Anonym sa...

Jag väljer ut mina tre segrare, Söderhamn, Warta och Spårvägen, sätter in mina 2000 på golfnbet med förhoppningar om många sköna slantar. Då är matcherna borta ur listan långt innan spelstop. Jag förstår om man väljer att ta bort spel på denna kombination eftersom många förmodligen spelat på just detta viset, men f-n lite less blev man ju nu.