onsdag 1 oktober 2008

Omröstningar

Endast 39% av er visste att Adham Sharara är president för ITTF. Förvånande måste jag säga då ni alla säkert vet vem Sepp Blatter är. Pingisen är till och med okänd bland pingisspelare. Är vi sådana indivudalister att vi skiter i alla annat?

43% tror att Eslöv vinner SM-guldet för Herrarna och jag är en av dom. Ni andra har fel. Andrahandsfavorit är Söderhamn före Spåret och Halmstad. Minst förtroende hade ni för Ärtemark.

59% av er tror att Jamie Lindqvist får minuskvot på superettans förstabord. Vore väl kul att se Jamie i en varselväst med mitt efternamn på ryggen och dessutom ordet Caddie. Jag skulle hata att förlora det vadet mot mig själv, så usel vinnare är jag när det gäller sånt att jag redan nu trackar Jamie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sedan kanske det finns de som skiter fullständigt i både S och B.

Däremot är frågan om Jamie högintressant! =))

AA

Anonym sa...

vem e jamie?

Anonym sa...

Vem fan är sepp blatter??