söndag 5 oktober 2008

Em-tips

Satte min "säkra" och mina "jag tror" på senast men missade chansningen. Här kommer nu lite fler tips som jag inte tycker att ni ska satsa på utan att kolla upp dom först OK?

Säkra:
Tyskland-Ryssland 1
1.10 (golfnbet)
Bankpapper

Boll-Kuzmin 1
1.10 (golfnbet)

Vostes-Lundqvist 2
1.20 (golfnbet)
Klasskillnad

Samsonov-Tugwell 1
1.10 (golfnbet)
Så säker att den knappt borde få vara spelbar

Jag tror:
Ovtcharov-Smirnov 1
1.90 (nordicbet)
Dagens bästa odds, Dima är favorit enligt mig men har högre odds.

Schlager-Crisan 1
1.75 (golfnbet)
Crisan har inte visat någon storform

Belgien-Sverige 2
1.40 (golfnbet)
Heja Sverige

Chansningen:
Crisan-Chen Weixing 1
2.55 (golfnbet)
Crisan är ingen demon mot deff men oddset lockar

Saive-Lundqvist 2
2.05 (golfnbet)
Lundqvist har god chans att vinna denna

Danmark-Vitryssland 1
2.60 (golfnbet)
Skräll men inte omöjligt för danskarna som gjort väl ifrån sig förr i lag på EM.

Inga kommentarer: