torsdag 9 oktober 2008

Hur gick tipsen?

Lite uppföljning på tipsen kommer här:
Jag satte alla svenskmatcherna samt alla de säkra. Det gick sämre bland de "Jag tror" matcherna där jag bara prickade in 1/4 vilket är kasst med tanke på att det var 50/50 matcher allihopa. Skrällmatcherna prickade jag in 2/3 och mest nöjd är jag med att Zwickl slog Süss till fina 2.95

Trodde en del på Baum men inte tillräckligt för att spela honom.

Fortsättningen blir spännande och jag återkommer med mera tips om ni vill, eller det kanske inte är någon som bryr sig?

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag spelade zwickl till finfina 6 ggr på bet 365

Anonym sa...

tipsa på du :)

Anonym sa...

Pricka in dubbeln Baum/Svensson, misssa alla chansningar.

Fortsätt gärna med alla bets, uppskattas!!

max sa...

Spelade du zwickl på min inrådan eller?

Hade lite på känn att Süss inte var bra. han har sett dålig ut i spelet samt att han kan lägga när han blir pressad. Det finns en anledning varför de spelade Steger istället om man säger så.

max sa...

Själv så lirade jag bara favoriter i en sexling som jag satte och sedan så satte jag några sköna singlar men missade en dubbel men klart plus denna omgång.

Anonym sa...

ja det var helt och hållet på din inrådan så jag tackar för tipset

max sa...

Kul!

Men som jag har sagt så tar jag inte på mig någon skuld om ni missar.

Nu ska jag kolla nya matcher.

Skriv in era tips här nere så länge.

max sa...

Golfnbet är de enda som jag hittar odds hos än så länge..

http://www.golfnbet.com/sv/Sportsbetting/Odds-List.aspx