onsdag 3 juni 2009

Enigsspelen

Jag har inget att skriva om denna tävling ännu egentligen förutom att jag ska dit. Har bokat rum på Strand med utsikt mot vattnet fre-sön, jag missar alltså söndagsklubben i år igen.

Tävlingen i sig kommer att spelas från tor-söndag men jag spelar bara klass1 på lördag och sedan Elit och 2 på söndag, tror jag.

Inlägget kom upp eftersom ni precis som Kindblom sa "smutsar ner" alla andra inlägg. Så håll er här och diskutera vilka som kommer och vad som händer. Vilka är det som kommer förresten?

9 kommentarer:

Sjatov sa...

Sjatov är anmäld till spel

F.D Discokung sa...

Medelålders före detta discokung tar ett stort rum mot vattnet på Strand. Spelar kanske alla dagar

Anonym sa...

flip flop turnering

Anonym sa...

hyvens av dom att erbjuda H1 o HE på tors-fre med. är det många som lirar dessa klasser tro? // Skåååning

Magnus Skarbo sa...

Jag åker ner och spelar i elitklassen.....vid baren.

By the way, kan man tjata in sig på någon sommarträning?

Skarbo

Kinski sa...

Är Kinski välkomen?

Eller förresten jag kommer ändå.

Anonym sa...

och jag bojkottar som sagt turneringen.

//JÖ

Bagarn sa...

Klass 3 på fredagen och dansbanan ska vinnas!!

"Det var bättre förr" sa...

Var håller Pelle Hägglund hus?