tisdag 2 juni 2009

Jag gillar/ogillar

Jag gillar:
Backside, aldrig mera soft
Boost TC, har testat de nya men TC is the shit for me
Sommarträning
Lösviktsgodis, mycket lakrits och surt
Robin Söderling, galet bra just nu
J-O, Jörgen, Äpplet, mina idoler
Div 1
Tv-sändningar av pingisligan
Kreativitet
Träningsflit
Engagemang
Passion
Michael Maze, hemsidan kan bli bättre men han har en hemsida
Kebabtallrik som man vunnit på ett vad

Jag ogillar:
Soft, usch vad begränsad jag kände mig
Regelverket/tolkningen kring utländska spelare i div 1 och lägre
Flathet
Bakfylla i en taxi på en lördagsförmiddag när det är skumpigt och soligt.
Rafael Nadal
Chocklad
Studenter, skit i att åka runt i stan och skrika (ooops, nu är man gammal)
Reklampauserna på femman, två år långa
Kall sommar

25 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för stomme till dina Boost TC?

Anonym sa...

Kan du inte skriva till de olika elitserie, och superettanklubbarna och fråga vilka spelare som kommer spela för dem, och om lagbygget är klart?

max sa...

Jag kan göra en silly season i slutet på veckan, vad sägs om det?

Anonym sa...

elitserien? hockey?

max sa...

Jag gillar inte hockey btw..

Anonym sa...

nej du får inte göra silly season i slutet av veckan..... det bestämmer jag

max sa...

Jag har testat lite olika och jag måste ha en ganska snabb nu eftr limförbudet, den jag testade senast var den skönaste men jag minns inte vad det var.. hjälp mig Jompa vad var det för stomme som jag gillade bäst?

max sa...

Ok då skriver jag silly senast på fredag.

Anonym sa...

Max, borde inte du antingen tillbringa kvällarna med din familj eller ge dig ut på stan och leta brudar?

Anonym sa...

Ha ha.. Själv tycker jag ju valet är lätt...

Anonym sa...

stan brudar.. jesus.. Studenter..

Anonym sa...

ska du till öland max? många sthlmare som ska kanskee

max sa...

Anonym 21.02,
Kan man tycka men vad vet du vad jag gör?

Anonym sa...

Hahaha, den var kul, för det är nog vad många tänker, men dem som inte känner dig har ingen aning om hur sjukt mycket du hinner med på en dag.
Effektivitet är ordet!

//JÖ

Anonym sa...

Jag gillar Norrtull. (skräll)



//JÖ

Jompa sa...

Max, mitt racket som du spelade med var en Stiga Hybrid Wood med Boost TC på... en bra klubba!

Anonym sa...

Brudarna finns på Öland.
Lugnt för Max. Kör pingis.

max sa...

Jag ska till Öland, ja.

Anonym sa...

Lyckeby BTK har dragit sig ut ur supertettan..
Det betyder att Lyckebyspelar är utan klubb

Anonym sa...

Lyckeby BTK har dragit sig ut ur supertettan..
Det betyder att Lyckebyspelar är utan klubb

Anonym sa...

Lyckeby skall ha möte i morgon och då skall det avgöras om det blir spel i superettan.
Det är väl inte många spelare kvar att välja på.MattiasK Warta,Engelbertsson till Enig och Möller till Stockholm återstår Mikael Karlsson som jag inte tror satsar på sin egen karriär.
Lessebo eller Frej till Superettan?

Anonym sa...

Efter 31/5 flyttar SBT inte in nya lag i serier om något lag drar sig ur. Serien spelas i stället med färre lag.

Svesse

max sa...

Vilket daturm drog sig Lyckeby ut då?

Anonym sa...

Swesse du har som vanligt fel enligt vissa personer så har Lyckeby tills fredag att bestämma sig om det sen är dispens som det så fint heter det vet inte jag och knappt förbundet heller.

Anonym sa...

Ja jag hade fel. Det är efter 30/6 som lag som drar sig ur inte ersätts med nya.
Står på SBTF:s hemsida

Svesse