fredag 5 juni 2009

Rykte

Har hört ett rykte om varför Boll inte var med på VM.

Boll som spelare med Butterfly var inte riktigt nöjd med de grejer han fick från sin sponsor och blev då väldigt orolig att han återigen skulle åka ut tidigt på VM.

Så trots att han körde för fullt dagen innan han skulle spela så lämnade han ändå WO.

Tydligen så är det så att han bara spelar för sig själv och hans egna resultat och en förlust tidigt på ett VM igen skulle sänka hans personliga varumärke och då är det bättre att han låtsas vara skadad.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar inte trovärdigt. Helt sjukt i så fall.

Anonym sa...

det ryktet lar vara ganska falskt tycker jag

Anonym sa...

löjligt påhopp!

Anonym sa...

de e ju inge klick i hans gummin..då e de svårt

Anonym sa...

Eh...knappast sant va...
Va ju hans stora chans.
Konspirations VM.

Anonym sa...

Ryktet är inte nära på att stämma.

Anonym sa...

boll e en sån fjant... likaså söderling, men jo e SKÖÖÖN...! På tal om skön sprang man ju på michael maze på stureplan igår...!

DEN E OVÄNTAD, men tror nog han e den snyggaste pingisspelaren... iaf utanför gbg regionen ;)

Anonym sa...

låter faktist troligt!

vilka pingishoror alla e egentligen!

August sa...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5324583.ab

Maze och Daniel Andersson, samma mamma?

Anonym sa...

Så resonerar väl många även här, tyvärr, det märker man ju om inte annat på den låga reaktionen på ditt inlägg, detta var inte lika kul att diskutera verkar det som, eller?

hannes sa...

han var skadad

max sa...

Jag vill poängtera att jag inte vet om det är sant eller inte.

Anonym sa...

GREEN Sverige! Kan fan inte göra mål!

Anonym sa...

Verkar oklart om han kan lira gudomligt en hel säsong och massa turneringar innan, men sen helt plötsligt falla ihop 1 dag innan VM pga materialet? Falskt rykte tror jag.. /Sthlm

Anonym sa...

Om var och en som läser bloggen skapar ett rykte får vi väldigt kul på detta forum.
Andra kan rösta falsk eller sant.
Nä detta var ett skämt!

Anonym sa...

Nog det mest korkade som skrivits på bloggen.Oavsett om det bara är ett rykte så finns det absolut ingen anledning att sprida sånt trams.

max sa...

Ett rykte är väl bara ett rykte, eller?

Nåja, kan hålla med om att jag inte borde skriva alla rykten jag hör men detta kunde kanske vara intressant för er att höra.

Jag bara delar med mig.