tisdag 2 december 2008

Dagens citat

Berka kommer inte att skriva den förra veckans anekdot utan skickar den vidare till Mikael Zöögling. Jag ringde just Zögge och berättade det för honom. Så här lät det:

Anger Manager- Har du läst anekdot-stafetten på min blogg?
Zögge- Mmmm
AM- Nu är det så att Berka inte kommer skriva..
Z (avbryter)- Försök inte lura på mig det där.
AM- Och han har skickat den vidare till dig.
Z- Fy fan vad trist.
AM- Men så är det.
Z- Jaja, jag får väl skriva ihop någon kul grej då. Hur lång tid har jag på mig?
AM- Tills på söndag.
Z- Bra då ska jag klura ut något medan jag bowlar.

Så nu vet vi vad som gäller.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en bra anekdot att berätta! Kan inte någon lämna över stafettpinnen till mig någon gång? =)

// Patrik Olsson, SUIF

Anonym sa...

östsvenska sydsvenska nordsvenska västsvenska mästerskapen e inte längre ett mästerskap i mina ögon hur fan kan alla utlänningar få vara med??? snart ska dom få vara med på sm med fy fan va trist!!

Anonym sa...

Regionsmästerskap är en vanlig tävling, öppen för alla spelare representerade föreningar inom regionen. Formellt räknas det inte som mästerskap därav att utländska spelare har rätt att vara med.

/ Bengt Andersson svar på frågan:)

varför heter det mästerskap om det nu inte e det? haha man blir lättroad av svenska!!

Anonym sa...

dåligt av berka, riktigt trist!!! Sluta SPÅRA NU BERKA!!!!!!!!!!

Anonym sa...

"Anonym"

Är du rädd för att få smisk av utlänningarna? ;-)

Nej då, uppriktigt talat, varför är det trist att utlänningar får vara med på mästerskapstävlingarna?

AA