måndag 22 december 2008

Höstens lista

Hade tänkt göra en lista på höstens bästa/värsta. Det är ju populärt att när året lider mot sitt slut sammanställer det med det värsta/bästa man sett men då vi har en annan säsiong än kalnderåret så kommer min lista enbart inbegripa hösten och vinterns aktiviteter.

Jag har ett gäng kategorier men innan jag publicerar mina kategorier så får ni gärna ge mig uppslag på vad de kan handla om.

Jag vill inte ha erat svar just nu utan enbart kategorin. Är ni med?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Jag har två förslag på kategorier.

- Höstens bästa utvecklingsraket.

Dvs. den spelare som utvecklats/gått fram bäst under hösten.

- Höstens bästa spelarförvärv.

Anonym sa...

Bästa - Sämsta nyförvärvet ?

Anonym sa...

Bästa/Värsta Ossning (hur skall man egentligen stava till det?) verkar vara en rolig kategori :).

Sedan så är ju klassiker som bästa/värsta match, turnerning mm. alltid trevliga att läsa om :D.

Anonym sa...

ja hoppas på sveriges bästa limmare :) pierre