fredag 19 december 2008

Hånad

Hade inte tänkt skriva något idag utan kanske först imorgon.

MEN!

Så surfade jag lite grann sådär mitt i natten och kollade in facebook där Mats "Vindrutan" Sandell skrev att jag var tvungen att kolla in en blogg. Nu brukar jag ju kolla in andras bloggar så det var inte så svårt.

Problemet var att det var Carolina Gynnings blogg och jag har ytterst lite till övers för mode- och kändisbloggar. Alla gillar sin grej och jag gillar sport i allmänhet men pingis i synnerhet. Men jag undrar kraftigt varför Sandell är inne och läser hennes blogg. Nåja.

Det var inte speciellt svårt att hitta bloggen så jag knappade in mig på den. Kan inte nog säga hur förvånad jag blev över inlägget jag fann.

Mats hade rätt. Jag var TVUNGEN att se detta inlägg och det måste ni också göra nu och kommentera nedan. Hitta blogginlägget här. Scrolla ner till torsdagen och kolla in inlägget craving.

Hur ska jag hantera detta? Vet inte hur jag ska tolka detta annat än att jag är hånad, men på ett sådant subtilt sätt från CG var högst oväntat.

*

Nu är inlägget borttaget men det var så att bilden i detta inlägg låg upppe på hennes blogg men rubriken Craving och något hon bara måste ha. Hon syftade naturligtvis på pannbandet.

18 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha inte bara jag som hånar max då :)

Anonym sa...

bra fråga, varför kokar du där fääääds? Tobbe bergman en legend! fy fan" Max va smicxkrad CG vill ha din kropp helt säkeeeeert Coach K

Anonym sa...

HaHa Max ! Grattis ! Finnas med i sådana sammanhang ! Snyggare tjejs blogg får du leta efter - mera blåst tjejs också för den delen. Stavar tex " pleace " .Utseende säljer, resten är en bisak . Tragiskt att hon har framgångar , men i det här fallet KUL för Pingis Anger Management !

GOD JUL Max !

Anonym sa...

Fick ett sms kring midnatt från Jamie att jag skulle gå in där.
Helt sjukt komiskt!

//JÖ

Anonym sa...

kan ha varit ngt av det roligaste på länge

Anonym sa...

Blåst är lite starkt ord om någon stavar dåligt. Nice pannband

Anonym sa...

Jag hade aldrig varit inne på Carolina Gynnings hemsida tidigare, så du, Anger-Max, har faktiskt gjort PR för henne.

Man kan kanske säga att du och "CG" har ett slags ömsesidigt förhållande.


CG ser ut på toppbilden på sin blogg som om hon skulle delta i Playboy e.d., så nu Anger-Max har du en stor mängd potentiella läsare på gång! =))

AA

Anonym sa...

e de du på bilden max?

max sa...

Det är jag på bilden.

max sa...

Tror inte att hennes läsare hittar hit och om de gör det så är dog inte rätt målgrupp...

Kanske skulle införa dagens mode här på bloggen?

Anonym sa...

Vem tar på sig uppgiften att ledsaga Mats Sandell till skampålen?

Anonym sa...

man kan jämföra dig me tore från fc z!!

lika nöördiga båda 2

Anonym sa...

Ja, Anger-Max, ta upp kampen med Blondinbella och Karolin Lassbo; servera dagens pingis- eller sportmode e.d.! =))

AA

Anonym sa...

Hoppas du får bra betalt. Det får nog hon.

Anonym sa...

Max.....det här är inkörsporten. Snart hänger du på låset till Sture.

Skärbo

max sa...

nu har hon tagit bort det.. hon tyckte nog inte att hennes målgrupp bestod av pingisspelare.

Anonym sa...

Okej. Hade på känn att det kunde bli såhär. Men jag tyckte att det var värt det. Då. Haha!

"Uthängd" som en som följer CG:s blogg, känns som att jag har blivit placerad i samma fack som resten av Big Brother-Sverige vilket känns ... Sådär. :P Men samtidigt kom jag ju på något konstigt sätt till den där bloggen, och det är ju svårt att snacka bort tyvärr. Och det tänker jag inte försöka göra heller.

Har däremot en fråga om vart närmaste biktbås är? Jag känner att det kan vara läge för ett sånt besök efter det här, haha!

//Matte "Vindruta" Sandell

Anonym sa...

hennes inlägg finns ju inte kvar :S