fredag 5 december 2008

Gissa staden


Den förra var lätt men denna är nog svår.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Först tänkte jag Söderhamn .. Men kan det vara utanför Gävle ?? Betydligt svårare denna gången !

max sa...

Var precis och åt på macd. I söderhamn. Men det är inte söderhamn på bilden.

Anonym sa...

Haha . Detta är inte lätt alltså.. Ockelbo ?? Bollnäs ?

Anonym sa...

Björklinge

Anonym sa...

Några mil från västerås

Anonym sa...

Skulle kunna vara Rönninge, men känner inte igen klockstapeln.

//SK

Anonym sa...

Flen?

Anonym sa...

Jag skulle gissa på att du är utanför Hudiksvall. Tycker mig känna igen klockstapeln från våra Sundsvallsresor.

Anonym sa...

jag gissar på Östersund....

Anonym sa...

valbo?

Anonym sa...

Vadstena

max sa...

Utanför Hudik stämmer bra.

Bra jobbat.

Nästa gång kommer jag fota en sten vid en sjö vid ett träd eller hur den där sången nu går.

Anonym sa...

Helt annan sak, vilken svensk är det som är påtänkt till förbundskapten i Indien?/PEO

Anonym sa...

Peter G kanske ?

Anonym sa...

Mikael Andersson...

Anonym sa...

Peter K? Han är ju redan för STAG