tisdag 16 december 2008

Paus

Hej allihopa!

Det kommer att vara en liten paus i bloggandet ett tag framåt. Det har inget med att göra att jag har tröttnat eller dylikt utan jag har lite personliga saker att ta hand om ett tag framåt som kräver min absoulta närvaro.

Så under ett tag kommer jag inte att blogga men jag kommer att då och då gå in och godkänna kommentarer och kanske slänga iväg ett blogginlägg från mobilen men det är inget jag garanterar.

Så håll ut så är jag snart tillbaka hos er. Jag är med er en stund till i natt om ni undrar.

Jag ska skriva lite om elitserien men sen dröjer det igen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Då tar jag tillfället i akt och passar på att för säkerhets skull önska dig en god jul redan nu.

God Jul Max!

Och på återseende!

max sa...

Tack detsamma din nattuggla!

Anonym sa...

Bli inte borta för länge bara, vad ska vi då göra =)

Anonym sa...

Det händer saker i väst

Askim har skrivit ner Huang till farmarlaget i div1. Henzell klar för Råda

Anonym sa...

God jul och gott nytt år Anger-Max!

Se till att administrera din vrede väl!

AA

Anonym sa...

Kolla in frisktorent.blogg.se Översjös namn är med.

Anonym sa...

Chien-An Chen klar för Linnè?

Anonym sa...

såg spårets resultat senast...undrar varför kassakon torskade men han kanske inte hade samma "klick" som på östsvenska!!!!

Anonym sa...

David Gustafssons schizofrena uttalande nedan från Pingisens Infoblad uttrycker precis det jag känner som ledare för ett gäng ungdomar som tränat hårt under hösten - träna eller vila i jul?

arna och veckorna flyger iväg, snart är det jul och kanske lite ledighet.
Då finns också tid för eftertanke och återblickar, för vilket sista halvår det varit. Med Jörgen Persson i OS, ett bra EM och ett Junior-VM där våra unga talanger visar framfötterna. Utöver detta massor av seriespel och nationella tävlingar på alla tänkbara nivåer, ett lyckat konvent i Köping och en nystartad elitserieförening.
Efter en så intensiv period kan nog slitna kroppar och skallar behöva lite vila, återhämtning och god mat. Å andra sidan är högtider och lov ypperliga tillfällen att träna då många andra vilar, en chans att komma ikapp eller rycka ifrån./David Gustafsson