söndag 31 maj 2009

Ett svar hittills!

Har fått in ett svar! Men från en som jag inte mailat till. Andreas Ingemarsson.

Andreas är adjungerad i Styrelsen och jag tror att det är via Unga ledare, rätta mig om jag har fel. Han har skrivit ett intressant och utförligt mail och nu hoppas jag bara att resten av styrelsen inte gör ett sämre jobb än han med att svara.

Jag kommer att svara på Andreas mail och hålla diskussionen med honom om hans tankar för att sedan när/om fler i styrelsen svarat så ska jag göra ett lite försök till att sammanställa deras tankar och åsikter.

Bra initiativ av Andreas att ta för sig och svara trots att jag inte hade ställt frågorna till honom!

3 kommentarer:

max sa...

En till har svarat att mailet är emottaget och att svar kommer, gissa vem?

Anonym sa...

Monica?

Du får gärna publicera svaren!

max sa...

Petra.