måndag 18 maj 2009

Norrtull i Karlstad

För första gången på flera år så var vi Norrtull på klubbresa. Cirka 50 personer åkte till Karlstad och här har ni filmen.

Känsliga tittare varnas då det faktiskt förekommer bilder där såväl jag och Jocke spelar pingis. Jag ossar efter ha gjort upplägg som motståndaren missar och Jocke försöker returnera med backhand från forehandhörnet, it wasn't pretty. Men resten av filmen visar hur vår klubb spenderade en helg.

Kanske inte så intressant för er alla men för den som gillar föreningsliv och samhörighet så är denna video fantastisk. Redigering av Stefan Laupa som i slutskedet vinner en tuff boll mot Tommy "Tigern" Bergman.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Med tanke på uppladdningen var taktiken att ta emot med antit på allt. :-)

//JÖ

Anonym sa...

haha snygg serve av tommy tigern i slutet ;)

Anonym sa...

Synd man inte fick se när jag kixa alla dina servar;)

Anonym sa...

Riktigt rolig video!

Anonym sa...

Max Ansbro kan inte spela mot nabb det såg man tydligt där

Anonym sa...

max visa den riktiga bollen i stället.

max sa...

Jag är ganska kass mot nabb det stämmer men den här matchen vann jag..

max sa...

Vilken är den riktiga bollen?

max sa...

Vem kixade mina servar?

Anonym sa...

Han menar nog mina kickservar Max.

//JÖ

max sa...

såklart..

tigern sa...

Visa den riktiga bollen från matchen i stället.

max sa...

tigern,
jag ska be laupa lägga ut brytbollen.

Felicia sa...

Fan max, det ser ju bra ut! Jag börjar få lite hopp. Jobba på en lite högre oss bara ;)

max sa...

Ska byta ut kortnabbet så att jag får tillbaka min backhand.

Hoppet lever!!!

Ossen kommer den med a'la Nosse.

Anonym sa...

mer bollar med tigern!

Anonym sa...

Grym video måste jag säga! Smart upplägg... Det smittar nog av sig till övriga Sverige!

Kul att se en gammal go gubbe som S. Laupa i hagen igen! De va säkert 15 år sedan man fick chansen att spöa honom ;) Men vem vet? Vi kanske möts inom en snar framtid/Z

Felicia sa...

Haha! Jamen det låter bra. Själv tänkte jag byta ut mina vita strumpor mot svarta, om det är lugnt..?

max sa...

Don efter person Felicia. själv så kommer jag att ha vita och så kommer jag ossa på kantbollar.